Isnin, 7 Ogos 2017

Buat kerja giler di Pavilion dengan Qhaliff dan Zahra !

" Apaa ???? Kau Yang Satu ? Nape tak Dark Tower ??? Arghhhhh.. ". Mati hidup balik tak percaya apa yang aku dengar ! Boleh sepupu sepupu aku ajak gi tengok citer tu kat Pavilion KL , jam 1155 tengah malam ! Disebabkan mereka tu tetamu aku di rumah , maka.. aku ok je la.. Bawak je la diorang gi sana.. 
Nak keluar rumah.. jam 10 malam. Zahra 'kena' ikut sebab dia dah 'tertidur' awal ! Dia jaga dan tak mungkin akan tidur awal dah. Wife lak , dah ngantuk. Risau tak terjaga nanti.. bahaya. Jatuh lak nanti dia... hurmm.. 
Aku bawak jer la.. Dan drama bermula awal ! Qhaliff meraung nak ikut ! Huhh.. Esok nak sekolah , kan ! Aku cakap kat dia. Dia kata Zahra ikut. Kalau  Zahra ikut , dia nak ikut. Kalau tak , ngan aku aku tak leh kuar rumah ! Huhuhu.. 
On je laa... Confirm ponteng sekolah esok Qhaliff. Hurmm.... tak pe la. Baru 5 tahun. Huhuhuh. Mak dia menjeling dah ! Dah tu , acaner ??? Huhuh... Projek ni , projek berkembar ! Tak leh citer apakah itu.. heee..

Sesekali jumpa.. berkumpul ! Bukan selalu pun kan ? Maka , layan je la malam ni... Kau yang satu pon Kau yang satu laaa ! Free , ok la.. hahaha.. Kalau nak kuar duit tu , pikir banyak kali gak la aku.. hahaaha...
Best ke ??? Aaron Aziz .. Izara Aisyah. Huhuh.. Dulu aku minat la Izara ni tapi selepas video tu , terus tak dah.. heee..
Hurmm... Aaron. Bagus dia berlakon tapi nampaknya untuk kali ni , aku rasa dia dah tak leh bawak dah watak watak orang muda. Ketara dah  'tak muda' . Hehehe.. Jalan cerita , menarik tapi boleh di baca dah. Skrip bagi aku.. kucar kacir ! Hurmm... Lakonan Izara ? Hurmm... nasib baik la ada rupa. Tu je leh kata.  Cuma yang menarik bagi aku ialah AUCKLAND ! Hahahaha.. tak sabar nak gi ! 
Jam 2.30 abis. Sampai umah 3.30 pagi ! Fuhhh... mata ngantuk weh ! Camana esok nak bertugas ??? 
Harap ni la aku tengok filem gini di panggung. Sebaiknya buat je la telefilem... baru ok ! Maaf.. pendapat aku jer.


Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI