Jumaat, 11 Ogos 2017

Detergent Film , lebih bagus dari sabun basuhan...

Baru-baru ni aku ada test satu produk basuhan. Bagus produk tu tapi aku tertanya gak , ketika aku pegang dengan tangan aku , terasa 'bahang' ! Yelah , aku pegang sebab nak taburkan di lantai tandas.. nak basuh guna sabun debu tu. Memang berkesan la.. lantai bersih cuma tertanya part 'bahang' di tapak tangan aku. Kenapa dan mengapa ? Mesti ada sebab kan ? Aku tak tau dan tak nak tabur fitnah walaupun aku dah dimaklumkan kenapa ada 'bahang' cuma tak mengelupas tangan aku selepas gunakan. Ada pernah mengulapas tapak tangan aku.. ternyata kulit aku sensitif gak.. huhu..
Aku test satu produk semalam. Aku diberi sample dan mencubanya.. 
Teknologi dari Jerman katanya. Nipis sangat dan 'hancur' dalam beberapa saat jer.. 

Wangi !
Tidak ada dijual mana mana pasaraya. Hanya bila jadi 'ahli' saja akan dijual. Dan boleh beli dari ahli kalau nak guna jugak. Satu keping 'film' tu , leh buat satu kali basuhan. 4 dalam 1 bahan. Makanya tak perlu nak letak dah peluntur , pewangai , sabun sebagainya  ! Lengkap untuk satu film tuuu ! 

Produk apa ni ? Mana nak dapat ? Hehehehe.. Nanti aku stori mori lagi eh.. Aku wat review leh panjang.. ok ? Sabau yer..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI