Daddy , idola dia ! - BEN ASHAARI

Daddy , idola dia !

Jam 8 pagi. Aku bersiap nak gi gym. Qhaliff tengok aku ngan muka seposen. Aku wat tak nampak dan keraskan hati. Aku nak lama skit kat gym sebab biasanya hujung minggu takda orang sangat. Maka aku boleh guna macam macam mesin yang ada... 

Aku keluar ... hidupkan enjin. Termenung jap. Hurmm.... Aku masuk balik. 

" Gi mandi cepat... ". Arah aku pada Qhaliff. Dengan pantas dia berlari masuk bilik air. Dan cepat cepat bersiap. Pastu dia amik kasut baru dia. Aku tanya kenapa bawak kasut baru tu ? Dia kata nak gi gym ? Macam daddy tuuu laa.. 

Aduhhhh.. kes naya sungguh laa.. Nasib baik la aku jenis tak merokok. Kalau tak , jenuh nak menjawab dengan dia kenapa dan mengapa ! 


Dan sampai gym... dia pun bersiap... Fuh , beria... mesti nak sado gak ni ! Nak lawan daddy la tuu.. huhu.. Lepas dia pakai kasut.. dia mintak handphone.. Layan game ! Tu je tujuan dia gi gym !!! Bila takda  orang , baru dia berani nak usik sana sini.. hurm... Bagus gak. Dia tak ganggu orang lain. 

Dia bagitau mak dia yang dia ada 'island'. Dia nak hilangkannya.. macam daddy ! Huhuhuh.. Daddy gak jadi role model ! 


Daddy kena berusaha lebih kuat ni. Kena tunjuk contoh contoh positif pada sorang lagi anak jantan ! 

4 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.