Zahra , tidur !!!


Jam dah masuk kul 1 pagi. Aku baru nak layan drama Korea. Lagi 3 episod nak selesai. Zahra turut sama tak tidur. Selagi aku tak tidur.. dia pon tak nak tidur walhal mengantuk. Paksa la camana pun... dia jawab... 

" Nak tengok tv..". Dengan selamba jer kata kata tu dilontarkan. Huhu...

Bingung. Aku cuba memaksa. Dia dah baring atas lengan aku. Kebas terasa. Maklumlah , baru je workout. Camana eh ? Disuruh tutup tv , dia tak nak. Malah kita kena hentam balik. Hahaha.. Anak dara sorang ni kan... Pastu mintak susu botol. Aku pulak kena bangun.. 

Akhirnya... Dari drama Korea di Iflix... aku tukar aplikasi. Amik Lagu Anak Islam.


Tanpa disuruh , dia bangun... tutup home teater.. tutup tv. Baring sebelah aku. Tak sampai seminit , senyap ! Haik ??? Tu je ??? Tapi... ngan aku aku sekali tidur ! Hahahaha.. Tak abis juga drama Korea aku ni ! Orang lain tengok 2 hari ... aku nak masuk seminggu dah ni. Hahaha.. Ternyata aku tak mudah ketagihan drama drama ni. Lalalala... 

1 ulasan:

  1. Memang kalau pasang zikir ni kita sama lena, hehehee!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.