Wajib singgah Hotel Perdana Kota Bharu setiap kali ke Kelantan !

Hotel Perdana Kota Bharu , best ! Staff dari depan pintu masuk hinggalah ke meja makan.. senyum sokmo. Manis manis belaka ! Pastu , terus ke Cerana Coffee House. Confirm terliur. Sekali lagi , aku kembali kerana nak merasai makanan makanan tempatan di karnival Perdana Street Food yang bakal berakhir pada 15hb April 2018. 

Macam macam ada wehhh ! Makanan cukup menyelerakan dan paling best , santai di tepi kolam. Dengan cuaca yang cantik , pastinya menjanjikan makan malam yang cukup meninggalkan seribu kenangan buat sesiapa saja yang hadir ke sini. 





Di samping tu , Hotel Perdana Kota Bharu ada menu baru yang.. hurmm... Sedap ! Aku test dah beberapa menu. Memang aummmm ! 









Berbaloi ! Datang sini kali ni dengan mak dan ayah mertua. Saja bawa mereka jalan jalan. InshaAllah, tahun depan kembali lagi. Terima kasih Bird dan Kak Zuera atas layan. Korang yang tinggal di Kelantan atau plan nak bercuti ke Kelantan , mai booking sini ! Berbaloi. Tak berbaloi , cari je manager dan bagitau kenapa ! Hahahaa... 

3 ulasan:

  1. Ishh kalau dekat memang dah pergi dah ni!

    BalasPadam
  2. santai jer kat sini yer.I like.. boleh la singgah sini,next time. Dulu-dulu memang tatau sangat tempat makan kat kota bharu ni

    BalasPadam
  3. mak ayah mertua orang sana ke?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.