Siap sudah baju melayu yang di tempah ! Terbaik Adreana Rose.


Ingat tak aku  pernah cerita yang mana aku ada gi buat tempahan di butik yang disyorkan seorang kenalan aku ? Haaa.. Kalau dulu aku rajin tempat kat Medan Mara tapi selepas beberapa dekad , aku malas dah nak gi sana. Kawan aku tu , syorkan ke Adreana Rose sebab mutu serta kualiti mereka , memang tip top ! Boleh baca di Tempah Baju Melayu di Adreana Rose

Dan siap dah ! Baru-baru ni aku gi amik. Aku test pakai. Aku risau gak sebenarnya sebab aku tempah awal sebulan. Saja aku gi tempah sebab takut takda masa. Bukanlah aku beria sangat nak beraya pon. Malas nak kelam kabut di saat akhir. 




Amacam ? Cantik dan kemas je kan ? Terletak gituu. Tampak kekacakan aku luar biasa sama sekali. Nasib dah jadi laki orang. Kalau tau , fuhhhh... Hahahaha. Ok , aku gurau tapi part kacak tu tak ! Aku serius. Hee...  

Tempahan masih dibuka. Kalau tak nak baju melayu, kurta pon ada ! Boleh je pilih kat butik mereka , Adreana Rose atau ke instagram MyAdreanaRose.

Selain tu , butang baju melayu yang cun pon boleh dapat kat sana. Pewter lagi ! Memang puashati la bagi aku. Tak menyesal menempah kat sana. Pasni nak bawak wife lak gi tempah. Dia jenis payah nak suka sesuatu pakaian turut terpikat dengan baju aku pakai tu. Ke dia terpikat ngan aku eh ? Orang perempuan ni payah nak berterus terang ! Huhuhh.. 



Sebarang pertanyan , jangan tanya aku.. Hubungi mereka terus di :

SACC Mall | TRIVO BUKIT JELUTONG 
Wedding-Womenswear-Menwear (OPEN FOR BOOKING)
 Whatsapp/Call : 012-2207592

13 ulasan:

  1. Cantik dan kemas bajunya. Kata orang ‘terletak’ je kat badan

    BalasPadam
  2. awal menepah baju... hehe jauhnya nak pergi sana.... kalau dekat dah boleh riki2.. anyway.. cantik butang melayu tu..nampak eksclusive giteeww

    BalasPadam
  3. yup. cntik n kemas dgn body.

    BalasPadam
  4. nampak betul kemas jahitannya. Butang baju melayu pun style.. sesuai digandingkan dengan warna baju biru tu.Huhuhuhu.. silap silap ni ben kena tempah lagi lahh.

    BalasPadam
  5. cantik la butang baju melayu tu. nak beli la untuk bagi hadiah pada yang tersayang

    BalasPadam
  6. Awalnya tempah.. kena maintain badan takot raya tak muat.. hihihi

    BalasPadam
  7. Kemas dan nampak menarik jer .. butang baju melayu pon cantik sangat..

    BalasPadam
  8. Nampak kemas.. Mesti jenis teliti wat kje..terbaik.. Butang baju melayu tu cantik..

    BalasPadam
  9. Kemas, nampak smart sangat! Lagi² dipadankan dengan butang baju tu.

    BalasPadam
  10. chewah...memang bergaya sakan...

    BalasPadam
  11. Wah siap dah..senang takyah fikir..kita pun tgh mencari baju raya

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.