Ke Eropah bersama Juara Travel & Tours dengan harga menarik !

Dah beberapa kali dah ni ! Asyik termimpi mimpi jer ke Eropah. Huhuhuh... Real sungguh mimpi tu. Macam betul betul berada kat sana. Rindu bau negara Eropah. Untung laaa sapa tengah berada kat sana. Cemburu aku. Huhuh.. Apatah lagi baru baru ni aku ke Juara Travel dan bermesyuarat bersama mereka.. terus semangat kembara aku kembali memuncak ! Huhuh... 

Tengok harga yang ditawarkan memang menarik jiwa sungguh ! Aku suka kembara ungkin mudah nak bergerak dan segalanya dah diatur. Nak buat trip solo , belum masanya. Anak anak masih kecil. Hehehe.. paham kan ? Tunggu besar skit , baru gi ngan famili. Baru syokk..


Trip bersama Juara Travel ni merangkumi tiket penerbangan , penginapan , pengangkutan , makanan sepanjang lawatan , tour guide, tipping , insuran ( VIP Plan ) dan paling penting ialah Islamik ! Bermakna waktu solat dijaga.. Dan tiada caj tersembunyi yer ! Huuhu... 

Syok di Eropah waktu gini.. Suka ke bandar kecil mereka berbanding bandar besar. 

4 ulasan:

  1. Wahh bestnya gi Eropah. Pakej Juara Travel ni nampak menarik dan harganya berpatutan

    BalasPadam
  2. Bestnya, kalau lah ada rezeki dapat pergi!

    BalasPadam
  3. best yerr kalau dapat jelajah eropah

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.