Tips hilangkan kemengantukan dan kelesuan di awal pagi , di bulan Ramadan !

" Bangun bang ! Sahur... ". Suara isteri ibarat halilintar membelah bumi.  Arghhhh... Rasa macam baru je tidur 5 minit tadi. 

" Kul berapa dah ? ". Tanya aku. 

" 5 lebih dah... Cepat. " Wife jawab.

Huhh.... Terlepas gak waktu sahur ni kang. Cepat cepat bergegas bangun ke dapur... dengan mata tertutup. ! Berat sungguh la mata ni. Dek kerana nak dapatkan keberkatan bersahur ni , aku paksa diri gak. 

" Buatkan LazzCafe , sayang. ". Pinta aku sambil letakkan kepala atas meja makan. Hidangan sahur di hari pertama... Nasi putih dan telur goreng kicap. Aku nak gitu jer. Tak nak heavy sangat. 

" Ni... ". Wife hulur. Aku minum seteguk.. Zassss ! Cerah terus mata. Haahaha... 


Apa yang aku suka sangat LazzCafe ni ialah... part gula dan juga kelebihanya. Bukan seperti produk lain yang mana bila buang air kecil , akan semerbaklah tandas tu... LazzCafe tidak gitu. Mereka yang pernah minum akan angguk punya. Malah akan kembali bertanya mana nak dapatkan ! Hahahaha.. Aku biasanya , akan beli dua kotak. Kasi kat mak aku sekotak.

Apa yang aku perasan... sejak mengenali Lazz ni , aku tak minum dah susu atau kopi campuran produk lain. Kenapa ? Rasanya.. dan kandungannya berbeza bagi aku. Aku tak rasa cam.. menyesal lepas minum. Gula tak tinggi. Kemudian rasanya memang sampai ke tekak. Harga pon mampu beli jer ! Dan paling best... COD ! Heheheh.. Order jer... nanti ada orang datang hantar ke rumah. Senang kan ?

Camana nak beli ? Boleh Whatsapp terus ke :  www.wasap.my/60108232600‬ atau ke laman web mereka di www.lazzdelivery.com .

Cepat order ! Rasakan perbezaan berpuasa kali ni berbanding di tahun tahun yang lepas !

7 ulasan:

  1. Ya ka? Nanti nak cuba la.Nak hilangkan rasa mengantuk masa bekerja nanti..

    BalasPadam
  2. kita pun beli stok susu lazz ni masa puasa ni..memnag tak lemau badan ni

    BalasPadam
  3. Alaaa stok dah habis, kena order ni.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.