Janganlah marah aku !

Lagi beberapa hari nak berlalu Ramadan. Aku tak rasa antara kita ni kelaparan tapi dahaga tu mesti teramat sangat , kan ? Panas cuaca skang ni ! Ditambah lagi dengan mood gi bershopping raya.. dahaga tu jangan cerita laaa ! 

Bayangkan eh... dengan punya dahaga teramat tu , ternampak ABC yang memang menyelerakan sangat ni ! Aku yakin sangat , korang ok jer ! Takkan la nak tergugat dengan ABC yang manis sangat ni ! Fuh..... giler manis wooo. Sedap ! 



Kan ? Tu belum ada durian lagi tuu.. Kalau ada durian , aku rasa lagi la tak tergugat kan ? Korang tergugat bila ada duit raya di dalam air tu je kan ? Aku tauuuu.. aku tauuu.. Korang memang kental jiwanya. Tahniaah !


Pulut durian ni.. sedap ! Kena pulak dengan cuaca begini. Fuh , memang thorbaekk !

3 ulasan:

  1. Jarang nak tergugat kalau tgk gambar makanan tapi kalau depan mata terliur jugaklah, hahahaa!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.