Janganlah marah aku ! - BEN ASHAARI

Janganlah marah aku !

Lagi beberapa hari nak berlalu Ramadan. Aku tak rasa antara kita ni kelaparan tapi dahaga tu mesti teramat sangat , kan ? Panas cuaca skang ni ! Ditambah lagi dengan mood gi bershopping raya.. dahaga tu jangan cerita laaa ! 

Bayangkan eh... dengan punya dahaga teramat tu , ternampak ABC yang memang menyelerakan sangat ni ! Aku yakin sangat , korang ok jer ! Takkan la nak tergugat dengan ABC yang manis sangat ni ! Fuh..... giler manis wooo. Sedap ! 



Kan ? Tu belum ada durian lagi tuu.. Kalau ada durian , aku rasa lagi la tak tergugat kan ? Korang tergugat bila ada duit raya di dalam air tu je kan ? Aku tauuuu.. aku tauuu.. Korang memang kental jiwanya. Tahniaah !


Pulut durian ni.. sedap ! Kena pulak dengan cuaca begini. Fuh , memang thorbaekk !

3 ulasan:

  1. Jarang nak tergugat kalau tgk gambar makanan tapi kalau depan mata terliur jugaklah, hahahaa!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.