Big Baby Fair 2018 di Lazada, sekarang. Jangan lepaskan peluang ini !

by - Sabtu, Julai 28, 2018


Yess !  Aku memang gemar shopping kat Lazada berbanding dengan yang lain. Kenapa ? Entah.. aku lebih yakin dengan diorang. Mahal ? Bagi aku ok jer. Hahahaha... Yang penting , barang yang diorder tu sampai seperti yang dipesan. Jika ada masalah , boleh terus komplen jer kat diorang.

Sekarang ni ada Big Baby Fair Sale ( bermula 25 hb Julai hingga 29hb Julai 2018 )  dengan diskaun sehingga 80% , aku rasa nak tengok beberapa barang yang selalu di beli di pasaraya atau yang wife aku suka beli melalui kawan kawan di luar negara seperti botol susu dan puting. 

Antara yang ada  seperti Drypers , Dutch Lady , Philips Avent , PediaSure , Poney , Mamil , Anmun dan banyak lagi laaa.. Korang tengok sendiri la. Ni yang aku selalu beli kat shopping mall. Boleh la borong awal awal sebagai stok tambahan. 

Ni part yang penting.. hehe.. FREE SHIPPING dan ada vouchers serta boleh beli secara bundles. Pakat ajak adik beradik la share beli.. kan kan ? Hahahaha.. Satu lagi part menark ialah.... ada contest jugak ! 

Bagi yang sudi membantu Super Spy Agen Baby di Facebook page Lazada, ada hadiah untuk anda. Caranya , klik dulu page LAZADA ni , kemudian klik 'GOING' untuk join BIG BABY FAIR SALE. Hadiah yang ditawarkan  antaranya ialah ... 
  • 1,000 "GOING" - 10% OFF Voucher (T&C apply)
  • 3,000 "GOING" - 4X LACTOKID 3 Comfortis (6 pack)
  • 5,000 "GOING" - 3X Sweet Heart Paris ST PALMA
  • 12,000 "GOING" - 5X My Dear Baby Playpen

Info lanjut , boleh baca di SINI. Jommmmm shopping sambil baring ! 

You May Also Like

5 comments

  1. Kinah pun suka shopping kat Lazada ni sebab ada free shipping hihi. Oh tengah ada contest yer.. Boleh join ni

    BalasPadam
  2. hmmmm lama dah tak shopping kat lazada tuu..

    BalasPadam
  3. Shopping sambil baring tu yg syiok tu hahhaha

    BalasPadam