Aku tewas di kala sedang berjuang !

Bersemangat ! Aku nekad walaupun pada awalnya aku sedikit malas untuk ke gym. Tapi teringatkan yang mana kaki kanan aku perlu dilatih supaya  lebih kuat , maka aku gerakkan kaki kiri aku ke kereta.. Heee.. ke gym ! 

Dan di gym.. aku masih lawan lagi kemalasan yang semakin menghantui aku. Cuba bangkitkan semangat dengan melihat awek awek cun yang ada kat gym tapi takda lak.. Hahahaa.. Mungkin sebab aku penat kot ? Sebab tu cam malas jer.. 

Akhirnya... aku tewas bila teringatkan 2 hari lepas , aku buatkan Maggie Asam Laksa dicampur dengan Indo Mee Soto.. Fuh , power wooo rasanya ! Hahaha.. Tu pasal aku leh meleleh air liur di kala dok angkut besi kat gym.. 


Aku kemas.. aku balik ! Hahaha.. Wife terkejut. Tanya kenapa ? Aku senyum. Dia pandang aku pelik.  Aku cakap lapar. Nak makan maggie. Dia senyap jer. Dia tau .. kalau aku nak makan maggie , larang la camana pun , aku makan gak ! Huhuhuh... 

Aku rebus ... bau dia naikkkk semacam. Qhaliff dan Zahra tergugat. Tapi maaf ! Tiada mee segera buat mu ! Hehehe.. Dia tanya kenapa ? Nanti Qhaliff gemuk. Nak gemuk tak ? Hee.. cepat jer jawab , takkkk.. Dua dua orang ni , takut gemuk ! Hahahaha..

5 ulasan:

  1. Hadoiiii tengok maggi tu pun takut saya lak yang tewas kang, dahlah tengah berjuang nak kurus semula ni.

    BalasPadam
  2. sedapnya maggi....akhirnya abg ben tewas XD

    BalasPadam
  3. lamanya xmkn asam laksa...feberet dlu

    BalasPadam
  4. uish cuaca mendung sejuk ni pekena maggi kaluuu..sedapnya

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.