Bukan mudah membahagi kasiih rupanya..

3 orang anak. Si anak dara paling kuat cemburu. Si kecik , pandai mencurik hati dengan aksi serta akalnya yang geliga. Ada je menda dalam kepala dia. Bahaya kalau terlepas pandang. Buat masa sekarang , dia gemar menconteng lantai dan dinding.

Si sulung... Qhaliff. Hurm.. dah boleh berfikir dan tak boleh nak dibuat main ngan dia. Tapi masih dok anggap diri tu cam baby... masih nak menagih kasih sayang. Mintak dukung terutama lepas mandi. Adeh... Nasib baik aku gi gym. Kalau tak , boleh patah jugak tulang dukung sorang sorang turun dari tingkat atas ke tingkat bawah.  


Zahra paling gemar mengalih perhatian aku. Ada saja air mata mengalir tak tentu pasal. Tak boleh nak marah atau tinggi suara sikit. Meraung la. Kalau dia buat salah pun , dia meraung. 

" Daddy buattt...". Tuduhan tak berasas terus dilemparkan pada aku. Wife kata , macam bf gf gaduh tiap malam ! Ada jer tangisan serta pujuk rayu setiap malam , sebelum tidur ! Segalanya kerana aku lebihkan Aariz ! Huhuh..  Jeles sangat. 

Tengah fikir camana la kalau ada nombor 4 . nanti ! 

4 ulasan:

  1. Bhai Ben...

    Nasib baik anak ja 3.... kalu bini 3 lagi mau picah kapla.... hahaha

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    BalasPadam
  2. Bak kata makcik PC...
    Anak kecik2 lain ragam...bila sekolah lain juga..dah kerja lagi lain...part dah berkahwin lebih-lebih lagi ketara lainnya...apatah anak dah bertambah (anak menantu)..lagi mencabar kerana anak2 sendiri dah kenal luar dalam..nak kenak anak menantu kena ada skill lain..huhuhuhu..

    BalasPadam
  3. Hehehee masing² manja ngan Daddy!

    BalasPadam
  4. Haha. Kan? Tu baru anak tiga, pun kita rasa macam risau ada terlebih terkurang..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.