Zamani tarik diri, selamat tinggal Gegar Vaganza 5! - BEN ASHAARI

Zamani tarik diri, selamat tinggal Gegar Vaganza 5!


Aku pun tarik diri gak la.. Bye byeeeee Gegar Vaganza. Terima kasih Zamani kerana sudi hiburkan peminat peminat setia Rock Kapak 90'an. Mereka yang membesar di zaman tu pastinya terubat rindu dengan kehadiran Zamani walaupun tanpa kehadiran Alam. Tu pun dah memadai.

Malas nak cakap pasal drama drama dalam Gegar Vaganza ni. Baguslah dia tarik diri. Takda apa nak dibuktikan sebab dia memang dah bertaraf lagenda dalam dunia seni hiburan..

Buat peserta yang masih ada terutama Noryn dan Dia, semoga berjaya.

9 ulasan:

  1. Alaaa sedihnya, memang takde mood dah nak tengok GV lepas ni. Tengok semata² sebab ada Zamani je, sob³!

    BalasPadam
  2. Zamani dah terkenal. tak masuk GV pun ,dia memang dah legend

    BalasPadam
  3. Zamani ni ada label dia yang tersendiri.

    BalasPadam
  4. Betul. Kesihatan lebih patut dia utamakan. Legend dah tak perlu dah nak bukti apa-apa.

    BalasPadam
  5. Alaaa sedihnya, memang takde mood dah nak tengok GV lepas ni. Tengok semata² sebab ada Zamani je, sob³!

    BalasPadam
  6. Alaa..tak best la GGV lepas ni 😭😭😭 Sokong Noryn je la lepas ni.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.