Bagi mereka yang ingin bercuti di Sapporo , Disember 2018 !

by - Khamis, November 29, 2018

Travel Agen yang menguruskan percutian aku dan rakan rakan blogger #KBBA9 ke Osaka & Kyoto baru-baru ni , tampil sekali lagi dengan pakej percutian menarik musim sejuk di Jepun. Pastinya Sapporo menjadi tarikan utama selain dari Hokkaido. 

Ok.. J-Horizons menawarkan 2 pakej menarik. 3 hari 2 malam dan 5 hari 4 malam. Di bawah ni ada flyers untuk rujukan korang. Jika tak paham atau berminat nak amik pakej tu , jangan tanya aku.. hee.. Sila hubungi J-Horizon (M) Travel Sdn Bhd di 03-21610922 atau email ke tours@j-horizons.com.my.

Untuk pengetahuan , pakej trip J-Horizons ni bukan trip bajet bajet yer. Makan dan penginapan serta pengangkutan memang terbaik. Pasti akan puashati punya ! Nah , ni ada DISKAUN menarik ! Untuk pakej 3H2M , sebanyak RM198 seorang diberikan ! Manakala 5H4M pulak sebanyak RM396 seorang ! Fuh.. banyak gak tuu.. Diskaun tu boleh simpan gi Hadyai lak.. heee..


Ok.. kalau tak nak guna pakej dan nak pergi sendiri... atau ada agensi travel yang berminat nak menginap di hotel , Disember ni di Sapporo dan sekitar Hokkaido.. ini ada DISKAUN untuk korang. Huhuh.. Kalau gi ngan famili , mesti nak yang luas punya bilik kan ? Haaaa.. Nah di sini , ada jadual untuk rujukan korang yang ingin gi bercuti di Hokkaido nanti. Diskaun sehingga RM924 sebilik  untuk semalam ( 2 orang ) menanti korang ! Fuh , banyak jimat tuu..


Kalau tak paham , sila hubungi J-Horizon (M) Travel Sdn Bhd di 03-21610922. atau email ke tours@j-horizons.com.my .Terhad yer. Sapa cepat dia dapat ! 

You May Also Like

2 comments