Baru aku faham apa maksud gantung telekung solat itu ! - BEN ASHAARI

Baru aku faham apa maksud gantung telekung solat itu !


Mula mula aku tak paham bila rakan perempuan FB komen mengenang telekung tu..

" Kesian. Telekung dah digantung. "

Hurm... Apasal dia kata kesian lak ? Serius aku tak tau... Pastu ada lagi komen. Kali ni dari rakan lelaki lak komen. Dah apasal diorang tumpu pada telekung. Hurmm.. Apa kes ni ? Tergaru garu ketiak aku dibuatnya. 

Tiba-tiba.. Hurm , takkan kot ?? 10 tahun kawin , tapi aku tak tau pasal ni ???? Aku dapatkan kepastian petang nanti. Tunggu wife balik kerja , baru aku bertanya. Malas nak bertanya di Whatsapp. Panjang dialongnya nanti. 

" Solat dah ? " tanya aku. Dia pandang aku dan senyum. 

" Aaaa.. patutlah ! " jawab aku. Dia tanya kenapa ? Aku senyum kembali pada dia dan keluar dari bilik.  Termalu abam ni haa ! Hahahahaa..

3 ulasan:

  1. alaaa. takkan tu pun nak habaq. malu la...

    BalasPadam
  2. Hahahaha.... kena tambah ram lagi ni... slow sgt dh memori.. wakakaka

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.