Kereta Sewa Murah di Langkawi dari RM 40/Sehari - Operasi 24/7 Hari

by - Khamis, Jun 27, 2019

Selain kereta sewa di Kota Kinabalu. Kereta Sewa Langkawi adalah antara pilihan popular bagi pelancong yang ingin bercuti ke Langkawi. Soalannya adakah senang nak mencari kereta sewa murah di Langkawi? Di sini saya akan kongsikan tentang beberapa tips dalam memilih kereta sewa yang terdapat di Langkawi.

 
Pertama sekali pastikan Pulau Langkawi .. Apa yang perlu buat dan perlu hati-hati selain harga semasa kereta sewa yang terdapat di Langkawi. Bila anda dah tahu kadar harga semasa kereta sewa di Langkawi, senang lah sedikit untuk anda membuat keputusan.


Langkawi Jt Travel & Tours Sdn Bhd Menawarkan Perkhidmatan Kereta Sewa Murah Di Langkawi


Jika anda bercadang bercuti ke pulau Langkawi, sebelum anda boleh menghubungi Langkawi Jt Travel & Tours untuk mendapatkan perkhidmatan kereta sewa murah di sana. OneHotel Helang , Langkawi .. ok ke ? Pengetahun anda. Jt Travel & Toursl Sdn Bhd adalah salah satu pembekal kereta sewa utama di Langkawi. Anda sekarang boleh menikmati kereta anda daripada perkhidmatan kereta sewa Langkawi yang murah. Harga terbaik di seluruh bandar tanpa sebarang caj tersembunyi.


Jt Travel & Tours Menawarkan Pelbagai Pilihan Kereta Sewa Terbaik Untuk Anda


Jt Travel & Tours berusaha untuk memberikan kereta yang terbaik untuk anda, bersih, kemas dan selesa untuk memenuhi keperluan kereta sewa anda semasa berada di Langkawi. Banyak tawaran Sewa Kereta di Langkawi, Dari kereta jenis model Perodua Axia, Myvi, Saga FLX, Iriz, Nissan Urvan (Van), Van Toyota Hiace, sehinggalah seperti Bas Persiaran untuk Group. Jadi untuk group leader yang nak bawa rombongan ke Langkawi bolehlah hubungi Jt Travel & Tours.

Dari Kereta Bajet Hinggalah Kereta Jenis Mewah Ada Di Jt Travel & Tours


Kalau nak Kereta paling murah, sudah tentulah Perodua Viva, Axia / Myvi lebih ekonomi bagi yang couple, dan keluarga yang kecil. Kalau datang Langkawi 4-5 orang better guna saya sarankan anda ambil kereta Saga atau pun myvi 1.3 ke atas. Untuk jimat dan keselesaan pemanduan bukannya apa nak letak barang yang shopping banyak-banyak dengan beg pakaian lagi . Untuk yang berkumpulan atau family yang besar bolehlah guna Van Nissan Urvan atau Van Toyota Hiace kalau dak pun boleh guna Mpv Toyota Avanza atau Innova. Pilihlah yang sesuai dengan keselesaan percutian anda disini.

Boleh Buat Tempahan Kereta Sewa Secara ONLINE Di Jt Travel & Tours Sdn Bhd



Jt Travel & Tours Sdn Bhd menyediakan sistem tempahan on-line yang membolehkan anda membuat tempahan pelbagai kereta pilihan anda dengan mudah dan tidak kira di mana anda berada. Anda akan disambut dengan staf cemerlang Jt Travel & Tours untuk memastikan hanya pengalaman perjalanan yang indah semasa anda di Langkawi.

Senarai Harga Kereta Sewa Di Langkawi

Berdasarkan pemerhatian saya setakat entri ini ditulis, harga semasa beberapa kereta sewa yang popular di Langkawi adalah seperti berikut : 

  • Harga sewa Proton Viva bermula dari serendah RM50
  • Harga sewa Perodua Myvi bermula dari serendah RM60
  • Harga sewa Nissan Axia bermula dari serendah RM60
  • Harga sewa Nissan sentra bermula dari serendah RM60
  • Harga sewa Toyota Vios bermula dari serendah RM70
  • Harga sewa Perodua Alza bermula dari serendah RM80
  • Harga sewa Honda City bermula dari serendah RM90
  • Harga sewa Toyota Hiace bermula dari serendah RM150
Untuk mendapatkan sebut harga jenis kereta lain anda boleh terus hubungi pihak Jt Travel & Tours. 

Sebelum Anda Memilih Kereta Sewa Di Langkawi Pastikan Anda Lakukan Perkara Seperti :

1. Booking Awal Kereta Sewa

Mesti anda tertanya-tanya mana yang lagi elok, tempah kereta sebelum pergi ke Langkawi atau pilih sendiri di kaunter? Bagi saya, saya lebih suka untuk tempah sebelum pergi bercuti sebab banyak sikit pilihan kereta yang boleh dipilih. Memandangkan harga semasa kereta pon dah tahu, maka takdelah nanti kita bayar harga yang overprice. Kalau baru nak pilih di kaunter, khuatir pilihan kereta dah tak banyak.

2. Double Check Keadaan Kereta Sewa Sebelum Memandu


Selepas anda dah membuat pilihan kereta, pastikan anda periksa dahulu keadaan kenderaan sama ada terdapat kesan kemalangan atau calar. Dikhuatiri sekiranya anda tidak periksa keadaan kenderaan dihadapan pengusaha kereta sewa, sekiranya terdapat kesan calar atau kemek pada kereta semasa anda memulangkan kereta, mungkin anda akan dipersalahkan dan terpaksa membayar ganti rugi.

3. Pulangkan Kembali Kereta Sewa Mengikut Tempoh Yang Ditetapkan




Tips yang ketiga pastikan anda memulangkan kereta pada masa yang ditetapkan kerana ada bayaran tambahan akan dikenakan sekiranya anda terpakai kereta melebihi masa yang dibenarkan.

4. Beritahu Waktu Ketibaan Anda 

  
Tips yang keempat adalah bagi sesiapa yang menempah kereta sewa sebelum bertolak ke Langkawi. Pastikan anda memaklumkan kepada pengusaha kereta sewa yang telah anda pilih mengenai maklumat ketibaan anda. Kalau tidak anda mungkin terpaksa menunggu lama kereta sewa anda. Disini saya kongsikan Patut ramai gila bila sampai Idaman Suri , Langkawi.


Penyenggaraan Pencegahan Akan Dilakukan Pada Setiap Kereta Sewa Di Jt Travel & Tours


Jt Travel & Tours mengawal semua kereta dan utiliti secara berkala untuk memastikan anda akan mendapat tahap tertinggi Keselamatan dan prestasi mekanikal yang tepat. Pada akhir pajakan anda mempunyai pilihan untuk membeli setiap unit dan armada jika perlu kepada nilai - nilai yang berbeza. Pembetulan diberikan suatu kontingensi atau separa pecah atau utiliti kenderaan, anda mempunyai sejumlah perkhidmatan penyenggaraan pembetulan. 

Bantuan 24jam Khas Untuk Pelanggan Kereta Sewa Di Jt Travel & Tours 

 

Berita baiknya ialah, dalam Penyewaan Kereta di Jt Travel & Tours menawarkan telefon bantuan 24 jam. Anda akan mendapat sokongan dari kakitangan khusus untuk penjagaan kekal untuk segala keraguan anda. Mereka akan memaklumkan dan menguruskan keperluan yang anda perlukan. Tidak kira di mana anda berada, anda akan sentiasa dilindungi. Mereka mengambil berat untuk menyediakan bantuan mekanikal mana - mana sahaja sekitar Langkawi supaya anda boleh menikmati tanpa sebarang masalah tunggal. 

Jt Travel & Tours Menawarkan Kereta Sewa Murah di Langkawi dari RM 40/Sehari


OneHotel Helang , Langkawi .. ok ke ? Kereta sewa atau pengangkutan yang hendak digunakan semasa berada di langkawi. Jt Travel & Tours membantu anda ingin mendapatkan kereta sewa dengan harga yang sangat sangat SANGAT berbaloi pada hari bukan cuti sekolah ataupun cuti sekolah. Tawaran ini bermula dari RM40/sehari. Anda kini boleh menikmati kenderaan peribadi anda sendiri dengan perkhidmatan kereta sewa berpatutan Jt Travel & Tours di Pulau Langkawi. Anda hanya perlu membayar kos sepertimana yang tertera di laman web Jt Travel & Tours. Tiada lagi kerisauan mengenai caj yang tersembunyi.

Staff Jt Travel & Tours Mesra Pelanggan

Dengan sistem tempahan dalam talian kami yang cekap, anda boleh menempah model kereta pilihan anda tidak kira dari mana sahaja lokasi anda berada. Anda juga akan disambut dengan kakitangan kami yang mesra dan komited untuk memastikan pengalaman perjalanan anda hanya yang terbaik ketika bersama dengan kami.

Adakah anda tahu mengapa lebih dari 3000 pelanggan menyewa kereta dengan Jt Travel & Tours ketika berada di Langkawi?
  • Buat tempahan secara terus dengan pembekal sewaan kereta seperti Jt Travel & Tours untuk menikmati kadar dan perkhidmatan yang terbaik.
  • Majoriti kereta sewa Jt Travel & Tours tidak kurang daripada empat tahun, seterusnya memberikan jaminan kepada anda bahawa anda akan sentiasa mendapat kereta yang baru dari Jt Travel & Tours.
  • Jt Travel & Tours boleh menjemput anda di destinasi yang paling mudah untuk anda. Pilih daripada lokasi pengambilan dan penghantaran utama.
  • Selain daripada menyediakan anda kereta yang berkualiti, Jt Travel & Toursjuga menyediakan perkhidmatan premium kepada pelanggannya.
  • Jt Travel & Tours berbangga dengan pencapaiannya sepanjang tahun, Jt Travel & Tours berkhidmat kepada pelanggan yang rata-ratanya berpuas hati sejak 2011.
  • Jt Travel & Tours tidak menambah kadar caj Jt Travel & Tours untuk bayaran komisen dan perbelanjaan tambahan. Oleh itu, Jt Travel & Toursdapat memberi kadar yang terbaik.

Terma dan Syarat menyewa kereta di Jt Travel & Tours Sdn Bhd :



Lihat Feedback Pelanggan Dari Jt Travel & Tours Sdn Bhd :




Booking Kereta Sewa Anda Sekarang Di Langkawi Jt Travel & Tours Sdn Bhd (Kereta Sewa Langkawi)


Semoga anda akan berpuas hati dengan perkhidmatan kereta sewa murah di langkawi yang Jt Travel & Tours tawarkan. Mention “ProfHariz” untuk harga diskaun.

Whatsapp : +6012-4777579 | +6013-3455599





You May Also Like

5 comments

  1. Langkawi. ... Syoknya klu dpt p lagi. ...

    BalasPadam
  2. Nak pi sana nanti boleh bookin kete kat sini. Tapi kami seramai 5 orang. kena la ambik kete besor. dengan beg pakaian lagi yang bagai nak pindah rumah.

    BalasPadam