Dah jumpa penyelesai kepada masalah bau ketiak aku weh ! - BEN ASHAARI

Dah jumpa penyelesai kepada masalah bau ketiak aku weh !

Sejak kebelakangan ni , bau badan selepas workout di gym begitu 'mempesonakan' wife aku ! Haa , sebenarnya.. aku sendiri pun pening walhal sebelum tu ok jer ! Mungkin sebab aku tukar suppliment protein aku tu kot ? Pemakanan juga turut memberi kesan pada bau peluh. Kan kan ? Haaa..

Aku guna pelbagai jenis dah produk untuk ketiak aku ni. Berkesan tapi tidak untuk jangka masa yang lama. Mungkin peluh aku dah mengalami mutasi ! Semakin hebat dan semakin garang ! Hahahaha.. Tapi sayangnya , aku dah jumpa anti bau ketiak aku ni ! Hahahaha..


Nahhh... seperti entri Agnesia aku yang lepas , memberitahu yang bedak Agnesia mampu memberi kesan positif pada mereka yang bermasalah pada bahagian bahagian tertentu di badan dan aku sendiri mencubanya ketika nak ke gym ! Teruk kan ? Haaa... Ni masalah baru je tauuuu ! Sebelum ni aku dan wangi tidak dapat dipisahkan sama sekali !


Masalah pada tapak tangan yang licin ketika nak pegang barbell turut selesai bila aku sapukan bedak pada kedua tapak tangan aku ! 

Nahh.. korang rasa aku ada masa nak bau ketiak aku lagi tak ? Hahahaha.. Dah takda weh ! Sekarang aku selesa di gym dan harap mereka di gym pun akan tersenyum riang ! Hahahaha.. Oh ya , aku bawak bedak Agnesia bila ke gym. Kot kot la ada yang berbau ketiak , aku hulur je bedak tu je nanti ! Hahahahaha.. kan kan ?


Ok.. seperti biasa.. mana nak beli bedak Agnesia ni ? Bedak Agnesia boleh didapati di semua farmasi utama, Aeon Wellness, pasar raya besar seperti Mydin dan 99 Speedmart. Tak susah pun nak cari bedak ni kan ? Haaa.. Bila jumpa , pastikan beli banyak banyak. Kasi kat mak , ayah ...tau ! Tanda kita ambil berat mereka seperti mana mereka mengambil berat kita sewaktu kecil dulu dengan memakaikan bedak selepas mandi gituuuuu.. 

Untuk maklumat selanjutnya, sila ke https://www.facebook.com/AgnesiaMY/.




4 ulasan:

  1. Masalah selesai.Alhamdulillah.Masalah bau ni bukan diri sendiri je tak selesa..orang lain pun kurang selesa..nak sama-sama selesa..sama-sama guna dan cari solusi.

    BalasPadam
  2. Hah bagus jugak ni. selesai masalah

    BalasPadam
  3. Yg bau lavender ngan ros tu best, wangi ja

    BalasPadam
  4. Terima kasih info. Memang bedak ni bagus sangat. Kalau Ben tak cerita akak pun dah lupa inilah bedak zaman dahulu Kala guna untuk meredakan kegatalan di badan. Tqqq 😁

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.