Jom sertai perarakan Journey Of Lanterns di Sunway Putra Mall !

by - Isnin, September 09, 2019

Teruja ! Cantik lebih lagi kalau malam menjelang. Aku pernah buat review mengenai Pesta Tanglung dalam bahasa Malaysia atau dalam Englishnya , Lantern Festival.  Cantik cantik tanglung yang dibuat dan berwarna warni. Dan festival ni ada sejarahnya tersendiri. 

Ok... untuk tahun ni pula , di Sunway Putra Mall akan diadakan perarakan tanglung atau Lantern Parade pada 14hb September nanti ! Nah , kalau korang sukakan suasana malam yang penuh cahaya , ni masanya nak sertai sambil bergambar di sana nanti ! Confirm Instagram korang akan berwarna warni gitu ! 

Aku dah gi dah bergambar kat sana. Bila Zahra dan Aariz tengok, meraung diorang. Nak tak nak , kena datang lagi pasni. Tapi alang alang.. baik datang pada 14hb September nanti ! Kenapa ? Baca seterusnya di bawah..









Amacam ? Cantik tak ? Haaa.. Ok.. Kalau korang nak sertai Lantern Parade nanti , boleh daftar sekarang sebabnya tak dibuka untuk orang ramai pada 14hb September tu nanti. Kena daftar baru boleh join ! Tiada bayaran dikenakan sama sekali ! Tarikh tutup , 12hb September ! Cepat cepat !


You May Also Like

1 comments