Tak nak menang RM250 ribu ke ???

by - Khamis, Oktober 10, 2019

" Bang , nanti singgah Caring eh. Belikan shampoo dan bla bla bla kat sana yer.. " kata wife ku menerusi telefon. Hurm.. aku yang ketika tu sedang ada meeting santai dengan client , hanya mampu jawab ringkas jer.

"Okeh bebeh ! Kirim je ke ? Duit ??? Nanti ganti balik ehhh ! ". Ringkas la sangat yer? Hehehe.. Aku gurau jer. Mana pernah aku claim balik apa yang aku belikan. Tapi kalau dia kasi , amik jer la ! Hahaha.. Bukan apa.. duit dia pun , duit aku gak. Kang tak ambik, dia shopping sesedap rasa dia... haa ! 

Dari Bukit Bintang , aku naik MRT ke Cheras. Turun di Taman Pertama dan berjalan kaki ke Taman Tenaga. Di sana ada satu premis Caring Pharmacy kegemaran  wife aku. Dia jadi ahli kat situ gak. Dapat la bonus ketika membeli. Tak la rugi , kan ? Huhu.. Orang perempuan part ni memang power berbanding lelaki.. kan ? 

Sesampainya di dalam Caring , aku tercari barang barang yang dikirim wife aku , melalui Whatsapp. Aku yang keletihan ketika tu , agak tercari cari la barang yang dikehendaki. Akhirnya , aku ke kaunter dan bertanya. 


Dan sememangnya aku tak nafikan , staff Caring Pharmacy cawangan Taman Tenaga ni sangat ramah dan mudah membantu. Sebab tu wife aku suka membeli di sana. Tetiba mata aku tertarik sesuatu di atas kaunter.. 

Wowww ! SHOP MORE WIN MORE ??? Walaweiiii !! RM250,000 baucar tunai  untuk dimenangi woo.. Syarat mudah , cara nak join pun mudah ! Perghhh.. Hanya perlu berbelanja serendah RM50 jer. Lagi banyak , lagi bagus sebab peluang untuk menang tu lagi tinggi ! Haaa... tamo ?? 

Di Caring Pharmacy , RM50 boleh beli macam macam. Kiranya boleh jimat la skit. Fokus aku pada mandian anak anak. Bukan apa.. mandian untuk anak anak kena berbeza dengan orang tua. Risau gak sebab ada gel mandian boleh pedihkan mata anak anak kita dan ada yang kulit sensitif. Maka pilihan aku ialah Pureen dan juga Cetaphil. 



Cara nak sertai contest ni mudah jer. Beli barangan di Caring Pharmacy , minima RM50. Kemudian scan QR code yang terdapat di dalam borang seperti di atas , isi maklumat yang diperlukan dan hantar ! Tu jer !! 

Oh ya.. Contest bermula pada 9 September 2019 dan akan berakhir pada 3 November 2019. Ada 8 minggu dan setiap minggu , pemenang bertuah akan diumumkan di laman web Caring Pharmacy , Caring Pharmacy Facebook dan juga aplikasi Caring.


Harga jualan yang berbaloi untuk diborong ! Boleh jimat juga.




Yup... aku beli 5 items kat sana dan yang paling penting , 2 item diatas ni... Pureen Natural H-Baby Shampoo dan Cetaphil Baby Moisturising Bath & Wash Twin Pack. Ada juga aku beli mask untuk wife serta vitamin untuk anak anak aku. Maka jumlah belian dah membolehkan aku sertai 2 kali ! Hehehehe.. Harap harap boleh menang satu hadiah. Lalalalaaaa..

Untuk keterangan lanjut mengenai contest ni , boleh je klik link ni : http://bit.ly/ShopMoreWinMore



You May Also Like

20 comments

  1. Wah... Menarik ni..! Part last tu tetiba buat kita lebih teruja nak tau mask brand apa tuk wife?
    Nak pi cari kat CARing gak nanti ni

    BalasPadam
  2. ala..sini tak ada caring pharmacy pun...

    BalasPadam
  3. Senangnya contest dia.. good luck aben..

    BalasPadam
  4. woooww best tu...suka Beli Dr.mist kat caring sebab selalu buat promotion...nak beli lagi lah boleh join contest mana tau menang kan...heheh

    BalasPadam
  5. selalu gak gi caring...barang dan ubatan lebih lengkap...boleh la try masuk nanti.

    BalasPadam
  6. nak menang nak menang ...!!!

    ehhh cetaphil tu cer zoom sikit ...nak tengok harga ...cam murah jer...and aku memang suka pergi caring sebab bawak mak periksa gula kat sini ...

    BalasPadam
  7. Carong ade dekt dengan rumah ni. Boleh la terjah nati.. Hahaa.. Nak menang juga

    BalasPadam
  8. Boleh cuba nie sebab selalu je beli barang kat caring

    BalasPadam
  9. Uish menariknya hadiah! Nak join gak lah

    BalasPadam
  10. Wowww menarik. Fiza pun ada nak beli mandian anak jugak ni, leh la beli kat caring nanti

    BalasPadam
  11. Wah menarik. Sempat lagi nak join contest ni

    BalasPadam
  12. Wah! Biar betul... boleh try! Tq sharing aben 🤣

    BalasPadam
  13. menarik tu. setiap minggu ada hadiah

    BalasPadam
  14. Terbaik bang Ben.. Thanks for sharing... Kena gi Caring pasni huhu

    BalasPadam
  15. Saya pun suka pergi ke caring.

    Mohon visit blog saya
    Mynouraedorra.blogspot.com

    BalasPadam
  16. Nak join gak . Mana tau ada rezeki nanti

    BalasPadam