Group Menghina Nabi Muhammad S.A.W di FACEBOOK

by - Jun 20, 2010

Mereka sengaja memprovok kita agar kita melenting .. Mereka gembira melakukannya .. Apa yang patut kita lakukan ? Tak rasa ini perbuatan rakyat Malaysia berdasarkan bahasa yang digunakan .. Sebarkan di blog masing masing ...

Sangat sangat menghinakan ...

You May Also Like

14 comments

  1. oke bos . Saya sebarkan .

    BalasPadam
  2. ada satu page yg bt cani gak.. bahasa macam dari negara jiran..

    BalasPadam
  3. xtaw nk ckp pe....makin mjd2 skrg ni.

    BalasPadam
  4. org kristian ke ni? astaghfirullah...

    nk share, erm de wujud satu fahaman...diorng tak pcya kt nabi muhammad, tp pcya kt nabi lain..rasa nye nabi daud...

    aku taw dr fesbuk, penh jmpe profile seseorg ni..org indonesia...

    BalasPadam
  5. ooops.. dah banyak buat dah didalam facebook..hampa betul...

    btw ben.. khas untuk anda release tension..

    i hope u can view my blog

    http://a-y-i-e-sharing.blogspot.com/2010/06/cari-barang-tersembunyi.html

    BalasPadam
  6. tq for this info..lama dah isu ni...

    tp sy tak tahu,ada org kita pun buat mcm ni...

    nauzubillahiminzalik..

    BalasPadam
  7. mesti BABI yang wat grup tu./.

    BalasPadam
  8. xyah la kita klik. mungkin dia akan dpt faedah dr segi duit kalau kita ramai2 klik

    BalasPadam
  9. bahasa melayu negara jiran tuu... kan

    BalasPadam
  10. baik ben,
    saya nak sebarkan juga pasal ni.

    BalasPadam
  11. salam...
    nk sebarkan kat blog sy yer

    BalasPadam