Terkantoi .. Singgah 9 - BEN ASHAARI

Terkantoi .. Singgah 9

 

Hurm... balik dari JJ tadi , dari jauh nampak dah jiran tetangga buat bbq.. hehe.. bagus tul diorng .. rajin.. Salah seorang dari mereka ajak aku sertai mereka .. Kebetulan.. lapar .. hahaha.. rezeki tul ..Alhamdulillah ..

Aku jarang duk melepak ngan diorg disebabkan aku selalu balik lambat.. tapi kalau dah lepak , haa... malas nak balik dah .. huhu.. nasib baik esok raya ... huhu .. maka bersurai awal la skit ..

Macam macam cerita.. dari bolasepak sampailah ke internet .. Termasuk la isu Ac Mizal  ( Datuk ? ) ... mmg bantai ketawa bila cerita pasal dia .. lawak lawak ..

OK.. malas amik masa korang .. malam raya ni , kita g beraya kat blog kawan kawan kita eh.. jom .. SINGGAH 9 :

  1. Bicara Gadis
  2. singAsong
  3. Hanim Mahali
  4. titirara
  5. Amirah Adnan
  6. Nss ieyka
  7. MaMaHakim
  8. zianazone
  9. iLa SaHaR
  10. akmal afiqah
  11. Eazy Izzuddin
  12. kak ina mail
  13. Cik Ceri
  14. Fiqas
  15. babybabyku
  16. arra khairiah

Abis dah ???? Heheh.. terbukti... ada lelaki sudi sertai segmen ini sejak dari mula .. Terima kasih.. kerjasama inilah yang diperlukan bagi mengukuhkan lagi persahabatan antara blogger .. !! Selamat menyambut Aidiladha..

7 ulasan:

  1. salam aidil adha buat en. ben dan keluarga :)

    BalasPadam
  2. boss!!! tq so much...namaku tertera diatas sana....thanks bangat tlg add blog arra...double stg kat bos!!!hehehehehe...SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA....MAAF ZAHIR N BATIN...

    BalasPadam
  3. salam aidil adha Ben!!!! minta ampun minta maaf lar ye..

    hurm, rendang tok ada, tp ben kena dtg rumah tok lar ye.. hehehe

    (alhamdulillah selamat sampai rumah pg td, bas laju gile,,,,...)

    BalasPadam
  4. tetiba terjumpa entri ni... baru perasan... hehehe... maluuu....

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.