Segmen Segera : KALAU AKU INI DIA !!

by - Khamis, April 07, 2011

-wHOPSSS..TUTUP DAAAHHH -

Ok .. ini satu segmen segera punya.. aku perlukan sekurangnya 20 blogger yang ada di depan pc untuk tempoh 2 jam berikutnya.. sehingga jam 4 maksud aku .. ok ?

Satu segmen sangat mudah tapi aku jamin best !! Hahahaha.. amacam ? Berminat ? Paling pantas entri ini akan tersenarai .. Apa yang korang kena buat ialah , seperti biasa ... sediakan satu entri ..

1. Letak header BEN ASHAARI BLOG

2. Tajuk : BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI .. dan linkkan ke sini .

3. Sila jelaskan KENAPA KORANG NAK JOIN SEGMEN BEN ASHAARI ..100 patah perkataan dalam 4 perenggan !! tak cukup , rejek !!

Tu jer.. tinggalkan linkkan korang kat sini ... cepat cepat !!

You May Also Like

102 comments

  1. siap


    http://azfar9897.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  2. kejap kejap
    nak join jugak...

    BalasPadam
  3. hohoh...

    takleh nak join =.=

    ade klas..... =(

    BalasPadam
  4. http://natasha1987.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    197 patah perkataan. kene reject ker kalau terlebih?

    BalasPadam
  5. Done !

    http://waniemisamane.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  6. ok siap

    http://kringg.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  7. http://kzoeozk.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    done!

    BalasPadam
  8. http://ilanilyana.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  9. http://www.apisv2.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  10. http://sayangcoco.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  11. http://yayashahrizan.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  12. http://simplecutebeautiful.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  13. http://shqpewsqiq.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  14. wahhhhhhhh dgn pantasss

    http://saiapanic.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  15. http://uptown-lady.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  16. siap!!!

    http://salina91.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  17. nak join..

    http://yasmeen-shaje.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  18. Pagi-pagi makan kuaci;
    Alah tak aci.......

    huhu banyak invois kena buat,tak leh join huwaaaa!gOOD luck semua!

    BalasPadam
  19. siap...

    http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  20. ala...npe wt time nie...
    wt la mlm..time nga santai..huhu...xdpt nk join... :(

    BalasPadam
  21. http://azrijohan.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  22. join2..

    http://mangges.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  23. here you go
    http://pinkgoodness.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  24. da join !!heeeee~

    http://heartylolipop.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  25. done
    http://najihahfara.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  26. http://reality2fantasy.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  27. dah siap...

    http://yangbaik.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  28. join jugerrrrrr....hahaha

    http://mibas.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  29. tambah la masa abang benggggggggg!!! ala..... nak masak!

    BalasPadam
  30. http://ila-alia.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    done untuk kali nie....

    BalasPadam
  31. join =)

    http://www.benashaari.com/2011/04/segmen-segera-kalau-aku-ini-dia.html

    BalasPadam
  32. tak tau la sempat ke tak belasah jer la.... hahahahahah

    BalasPadam
  33. selepas diedit dan dibuang dalam tong sampah mana2 yang merapu. tinggal 138 patah perkataan.

    http://natasha1987.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html
    (entry yang sama je pun~)

    BalasPadam
  34. DAH JOIN!

    http://diaryof-mierahilton.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  35. join!

    http://cokletwinter.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  36. okeh..siap..

    http://mizztina.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  37. http://arnsyafiqah.blogspot.com/2011/04/segment-ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  38. dah cukup syarat.. huhuu...

    http://zarul90soul.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  39. siap bossssssssss!!!!
    http://hasrisa.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  40. join & siap!

    http://cokletwinter.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  41. saya menyertainya abang beng

    http://ekahafizy.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  42. join

    http://akutetapaku85.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  43. http://arieffah04.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  44. http://zulfattah.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  45. join!!~~
    http://safiyahezora.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  46. http://nananadya.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  47. http://jazzyjeel.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  48. http://jazzyjeel.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  49. http://n9soulcrewz.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-wat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  50. go ujang.. kak liza nak keluar gi bangi dah. amik anak balik sekolah. seronok tengok ben yg tak penat2 (aku tak rasa kau penat sebenornya). nak success mana boleh layan penat sikit2 ni. tabik!

    BalasPadam
  51. http://diyanadena.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  52. http://eiz1004.upprofits.com/ben-ashaari-buat-gila-lagi/

    BalasPadam
  53. ok done!!
    err.. dah ramai anta rupanya. lalala~

    http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  54. http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  55. http://nuruashia.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    join~

    BalasPadam
  56. http://ezumie.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html


    nak joinnn ^_^ hehehhee

    BalasPadam
  57. pesal nyah no satu !

    http://www.qasehdalia.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    juin2 bace2 cukup dah 4 perenggan

    BalasPadam
  58. settle before 4pm. ^_^

    http://idafirdausi79.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  59. dah terjoin..

    http://rumahwarnacoklat.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  60. http://karmananindah.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    cobaan pertama selesaiiii...

    BalasPadam
  61. http://hidupdaku.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  62. uikkss tadi salah anto komen, ha ni saya punya link

    http://lizahhamidin.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  63. http://odydodif.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  64. http://onlymezue.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  65. http://odydodif.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  66. join2x http://syuwaistory.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  67. http://itsmeshielafirdaus.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    hahahaa...ada entry khas untuk Encik Ujang jugak!!

    BalasPadam
  68. http://otak-karat.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  69. http://shematebulat.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-kerja-gila-lagi.html

    JUINNN

    BalasPadam
  70. Dah siappppp!jgn marah ye..lambat lakkk

    http://ryoazhar.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  71. http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  72. Harpa masih sempat lagi!!! SAYE JOIN!!

    http://sayetetapsaye.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  73. DH JOIN

    http://sweethoney01.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  74. turut serta!

    http://farizaothman.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  75. wah! ramainya..
    masih sempat lagi kan?



    http://masikarfan.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  76. siap !

    http://gurlgemini.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  77. http://www.akidazami.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  78. http://diariibuwafiq.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  79. http://fatin-hidayah.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  80. http://semanismulut.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  81. http://tinaothman.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  82. done~ TQ bro ben..

    http://mariatunnabila.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    ^__^v

    BalasPadam
  83. http://mariatunnabila.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  84. http://bibie-mumui.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  85. missweet join..

    http://kasihmu-mahizan.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  86. dah join...sempat ke?...erk

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  87. yeahhh karangan bloger sebulan jagung dah siap ni link nyer

    http://macamnilahkita.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  88. http://emyonce.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    sayer dah join!

    BalasPadam
  89. http://heandsheloves.blogspot.com/2011/04/097-ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    sy nak join juga

    BalasPadam
  90. http://bobiestory.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  91. http://bobiestory.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  92. http://esmaxempayar.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html



    eh dah habis ke belum masa nie ? nak join jugak ..tak kira

    BalasPadam
  93. sempay lagi ka ni??? huhu sadis gila kalau xsempat dah.. tapi,nk letak jugak link...
    http://eikathecutegirl.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  94. dah habis masa pun nak letak gak .. huh ..

    http://aunidenovella.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  95. Alhamdulillah! sempat gak JOIN! hehe

    http://mamathensemseyh.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  96. Alhamdulillah! sempat gak JOIN! hehe

    http://mamathensemseyh.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-buat-gila-lagi.html

    BalasPadam
  97. http://www.adybudika.com/2011/04/ben-ashari-buat-giler-lagi.html

    done

    BalasPadam
  98. xprasan post nih.. tlambat sudaaa...

    BalasPadam
  99. maafkan sy abg ben...sobs..sobs..T_T

    BalasPadam