Takkan perempuan je jaga kemantapan ! Lelaki camana lak ?

by - Januari 19, 2022

Uhuk.. isu panas rumahtangga ! Yang belum kawin , sila jauhi entri ini yer. Khas untuk yang dah kawin atau yang bakal kawin. Jangan kata aku tak kasi tau lak ! Pastu jangan cakap aku nak cerita lucah ! Haa.. ni realiti punya cerita. 

Penting ke menda menda ni ? Takkan kawin ingat nak menda ni jer ?? Jeng jeng jeng.. Projek atas katil ni la kasi memeriahkan rumahtangga. Kasi hilang stress.. kasi lebih kasih sayang dan paling best , awet muda. Hahahaa.. kan kan ?

Al kisah sang buaya... hee.. tak tak. Bukan cerita pasal buaya ! Tapi kisah benar ni ! Aku tengok ada kawan kawan di Facebook meniaga produk produk kewanitaan. Aku rasa cam.. apasal la sampai gitu sekali ! Takkan la orang perempuan tak reti nak jaga diri sendiri kan ? Tapi realitinya, sama je macam sesetengah lelaki. Dalaman tak jaga ! Mulut berbau.. pastu telinga tak korek ! Bilik tak bersih. Mandi sehari sekali. Eh.. ramai ok ! Haaa.. Takda statistik tapi korang korek korek la cerita dari geng geng bujang dan juga yang dah kawin. Heee..

Pastu aku tanya kawan aku yang dah bertahun jual produk kejantanan ni. Aku tanya dia.. ramai ke lelaki beli ? Dia kata ramai jer suami suami ni ada masalah atas katil. Banyak punca ! Stress antaranya. Penat dan juga pemakanan. Si suami tau la apa jadi bila isu ni berlarutan. Aku tak nak bincangkan. Nanti ada yang kata aku mengarut jer. 

Haa... Baru aku teringat seorang kenalan aku ketika aku bekerja dulu. Dia ni kawin 3 ! Aku tanya dia , mampu ke bang ? Dari sudut material , dia mampu jer. Tapi dari sudut atas katil.. dia kata dia amalkan pemakanan sihat. Dia pun cerita la kat aku.. Wah ! Itu rahsianya. 

Ada satu kenalan tu lak pernah cerita. Dia bermasalah atas katil. Tak sampai 5 minit, THE END ! Bini memang mengandung tapi dia segan dan malu. Orang perempuan tau la kan apa kenapa si lelaki tu malu. Haaa.. Bahaya woo ! 

Apa solusinya ? Jumpa doktor pakar ! Kan kan ? Tapi kos jumpa pakar ni bukan calang calang. Tapi sebelum tu , boleh try guna Minyak Raja Buaya ni. Mana la tau kan... Aku dah cuba 2 hari ni. Memang ada beza la.. Tak yah la nak cerita details , kan kan. Hahaahaa.. Kang kena sekat lak blog aku ni. 

Bau dia camana ? Bau dia serupa macam herba tapi wangi. Aku pakai setiap kali mandi. Setiap kali mandi ! Haa.. kalau 5 kali aku mandi.. aku sapu la. Eh, tercerita lak. Tapi betullah.. Serupa orang perempuan la. Diorang pun ada sireh bagai. Lagi banyak ! Semata mata untuk sang suami. Haaa.. dah tu orang lelaki ?  Kasi win win situation laaa. 

Aku lebih suka guna minyak dari makan ubat ! Ada yang syor makan ubat tapi risau beri kesan sampingan seperti jantung laju dan sebagainya. Minyak Raja Buaya ni, sapu dan biar je kering. Pastu ? Pastu korang tau la sendiri. 

Kalau tak menjadi , camana lak ? Dapatkan pemeriksaan doktor pakar ! Mesti something wrong some where tu ! Aku cuma cadangkan jer. Kang kalau aku kata PADU WEH ! BINI AUM AUM JER ! Over lak aku punya claim. Haish... 

Semua terpulang pada diri sendiri. Tak cuba, tak tau kan ?






Minyak ini dihasilkan dari rendaman tangkur buaya (sawat buaya) bersama beberapa minyak terpilih seperti minyak lintah, minyak gambir sarawak, dan beberapa ramuan herba hutan rahsia.
 Ramuan ini terbukti dapat membesarkan, mengeraskan dan memberi ketahanan kepada zakar untuk beraksi di ranjang dengan prestasi maksima.
 

Camana nak beli ? Atau info lanjut ? Korang boleh tengok di : https://minyakrajabuaya.asia/



You May Also Like

0 comments