Frame murah lasak di Sungei Wang , Kuala Lumpur

by - Ahad, Julai 23, 2023

Insan berkacamata macam aku yang gemar memeluhkan diri pastinya ada masalah dengan cermin mata iaitu bila peluh terpercik ke cermin dan kedua masalah bingkai atau frame. Risau rosak atau berkulat. Kalau frame murah , tak pe la. Boleh ganti baru nanti dan paling penting , frame yang sama tu masih ada dan harga mampu bayar. Kira takda nyesal la bila frame rosak. 

Macam kes aku ni la... aku pakai lasak. 2 tahun lebih guna sehinggalah skru di bahagian tangkai patah. Bila pergi ke kedai , ada banyak stok frame dan pelbagai warna dan corak. Hee.. boleh beli yang baru. Yang lama , boring dah. 

Aku amik warna hitam lak. Aritu biru gelap. Jenama Eye Eye. Dia punya design macam Adidas tapi sedikit lasak la. Harga pun murah skit. Pastu aku try frame frame yang ada  di situ. Aku berkenan beberapa jenis frame kat situ. Cadangnya nanti nak tempah siap dengan power. Boleh pakai ketika memandu nanti. Asyik pakai design sama je.. Huhu..


Amacam ? Ok tak ? Sesuai tak dengan muka aku ? Aku rasa sedikit muda bila pakai macam ni. Hahaa.. teringat zaman rock dulu dulu la. Frame yang bawah tu , rasanya membuatkan aku nampak sedikit matang la. Segan nak pakai frame gitu walaupun nampak kacak. Heeee... jangan meluat eh. Tapi realiti la. Kan ? 

Semua frame yang aku cuba ni , harga boleh kawtim dengan Mr. June. Cuma bila nak masuk kanta tu je bergantung pada apa korang nak dan kualitinya. Kat sini la harga jadi sedikit berlainan tapi pastinya kanta tu akan memuaskan mata korang bila memakainya. 

Korang yang nak pergi bercuti tu, mencari cermin mata gelap yang harga biasa biasa tapi nampak cun , nah... boleh gak ke sini ! Ada banyak pilihan menarik dan anggun ! Lelaki perermpuan ada ! 


 Info lanjut 
Instagram : Eyes Vision Group
Facebook : Eyes Vision Group
Whatsapp :  Mr. Jun ( 016 3636464

You May Also Like

0 comments