Contoh soalan PKSK dan Ujian Setara ?

by - Jumaat, September 08, 2023



Fly High Training Centre rajin buat bengkel PKSK untuk anak anak cemerlang yang ingin melanjutkan pelajaran ke sekolah sekolah khusus di dalam negara seperti SBP, SMT, MTD, SMKA dan Kolej Vokasional oleh KPM. 

Tahun ni saja dah beberapa kali dan mendapat sambutan ramai ibu bapa. Menariknya setiap kali abis bengkel , ibu bapa akan bertanya lagi bilakah akan dibuat bengkel baru ? Ini kerana cara guru guru yang dijemput memberikan tunjuk ajar sangatlah berpengalaman dan mempunyai teknik serta tips yang mampu mengubah corak berfikir murid murid. 

Selepas abis bengkel , ibu bapa akan mendapatkan buku buku yang mengandungi contoh contoh soalan PKSK yang dijual oleh pihak Fly High Training Centre. Walaupun di bengkel tersebut diberikan panduan serta contoh contoh soalan namun mereka merasakan anak anak mereka perlukan lebih banyak latihan dan juga panduan. Ya... mereka inginkan yang terbaik untuk anak anak mereka. 

Anak aku sendiri , Qhaliff Iman yang sertai bengkel ini memberikan pada aku teknik yang diajar ketika bengkel ini sangat memberikan kesan pada dia walaupun dia baru di Tahun 5. Sejak sertai bengkel ni, cara dia  belajar secara online di rumah turut berubah. Matematik dan Bahasa Melayu yang sebelum ni dia lemah, dah diperbaiki dengan banyaknya.

Walaupun lama lagi , bagi aku pendedahan dari sekarang amatlah penting. Ilmu dan pengalaman buat dia. Persediaan demi masa hadapan. InshaAllah... yang baik baik untuk anak anak kita..  Oh ya, untuk bengkel bengkel akan datang... boleh tengok di Facebook Fly High Training Centre yer. Begitu juga dengan tawaran kelas kelas online dari Tahun 3 hingga ke SPM. 





 *KOMPILASI LEDAKAN PKSK DAN UJIAN SETARA* 

Fly High Education Centre bersama barisan *GURU PREMIUM & ELITE* menerbitkan 3 buah buku untuk persiapan pemantapan PKSK & UJIAN SETARA iaitu : 

BUKU 1: BAHAGIAN A

✅ Kecerdasan Insaniah & Keperibadian (EQ,SQ,SSQ)

BUKU 2: BAHAGIAN B

✅ Kecerdasan Intelek
✅ IQ, Pengetahuan Am
✅ Penyelesaian Masalah Sains & Math
✅ Penyoalan Bahasa Inggeris

BUKU 3: BAHAGIAN C

✅ Artikulasi Penulisan PKSK
✅ Literasi Penulisan UKKM
✅ Tatabahasa UKKM

Harga  :  RM39.90 SET LENGKAP* 

Nak ?? Whatsap : https://ledakanpksk.wasap.my/

You May Also Like

1 comments

  1. TERBAIK.... JOM bolos sekolah SBP dan MRSM beramai2.... buat latih tubi sekuat nya.. insyallah..

    BalasPadam