Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 26 April 2012

2 bungkus maggie dengan 10 bijik telur ?

 

image

Ahaaa .. ada nampak telur itu ? Mesti ada yang kata , kuning tu tinggi kolestrol kan ? Camana tu ? Rileks laa .. aku bukan sehari dua baru makan telur  .. Dah 10 tahun makan gini haa .. Kuning telur tu , tinggalkan 2 je .. baki tu , masuk singki .. Kemudian ?

image

Kemudian , maggie ni dimasukkan ke dalam mangkuk tadi .. Haaa.. Camana rupa dia ?? Toksah la bayangkan.. confirm muntah !

Okeh , sebelum nak kata maggie ni takde khasiat .. Betul , aku tau .. tapi aku rasa makanan kita seharian sekarang ni pon dah bersepah dengan macam macam bahan terlarang dalam tu ..

Yup , selagi boleh elak , kita elakkan la kan ? Apa nak buat , perut lapar dan aku perlukan sedikit protein .. hehe .. kang aku keluar , sahih aku makan roti canai lak ! Haaa.. sama jeee kan ?

Sebab takde isteri ke ? Tak gak .. kalau aku dah teringin , bedal je walaupun ada daging rusa depan aku , aku tetap nak makan maggie .. huhu ..

 

Mintak bantuan rakan rakan sekalian .. Klik >> http://bit.ly/JiGSp6 .. pastu klik VOTE !
LIKE skali yer .. Tqq ..

15 komen :

Ezad Skytech berkata... [Reply to comment]

da lama pulak rasanya tak makan maggi campur telur..

> maggi ni dimasukkan dalam mangkuk yg ada telur tadi..mentah2 ke abg ben..?

Syakir Rahman berkata... [Reply to comment]

rugi la mcm tuh kalo buang telur kuning =.="

keli menari berkata... [Reply to comment]

sedap jugak tengok maggi nih.hehe

Honeylizious Rohani Syawaliah berkata... [Reply to comment]

di Indonesia nggak ada maggie -___________-

Mr. Z dan Mis N berkata... [Reply to comment]

memang terbaik la makanan tu...heehe
http://zubir5588.blogspot.com/2012/04/hiburan-gambar-tarian-menghairahkan.html

Abhamz berkata... [Reply to comment]

assalam, kdg2 manggi ni sbgi pembuka selera.....bila dah makan mcm2 terasa pulak nak makan manggi

DEZAMAN COTTAGE berkata... [Reply to comment]

rasanya BEN kalau hang tibai kuning telur tu sekali mau badan tu terus bulat tak jadi ketoi2 dah hehehehe

biiya.iNilaH.DuNiaQue berkata... [Reply to comment]

yumm2 maggi mmg fevret!! ^^,
tapi telur tue pasal buang syng nyerr~~

Aku Ibu Muda berkata... [Reply to comment]

Jarang2 makan megi....tapi kalo dah teringin tu, letak steak kt sebelah pon pilih megi jugak ^_^

eima berkata... [Reply to comment]

kompomhanyir je megi tu bau telur tak masak ... bluwek ....

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Kuning kolestrol? Oohh, sbb tu la tak suka makan tlur kuning dulu2, haha! Tp ok la tu, siap ada brokoli bagai. Klu sy mmg kosong2 je mkn, haha!

hud aikara berkata... [Reply to comment]

alamak, terliur pulak...(balik kerja ni nak buatlah) hehehe....

hud aikara berkata... [Reply to comment]

alamak, terliur pulak...(balik kerja ni nak buatlah) hehehe....

♥Cik Nurfarah♥ berkata... [Reply to comment]

Better masak nasi, goreng telur, goreng ikan plus sayur la hahaha..it not good la.

Hanis Afiqah berkata... [Reply to comment]

sdap nyer

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI