2 bungkus maggie dengan 10 bijik telur ?

 

image

Ahaaa .. ada nampak telur itu ? Mesti ada yang kata , kuning tu tinggi kolestrol kan ? Camana tu ? Rileks laa .. aku bukan sehari dua baru makan telur  .. Dah 10 tahun makan gini haa .. Kuning telur tu , tinggalkan 2 je .. baki tu , masuk singki .. Kemudian ?

image

Kemudian , maggie ni dimasukkan ke dalam mangkuk tadi .. Haaa.. Camana rupa dia ?? Toksah la bayangkan.. confirm muntah !

Okeh , sebelum nak kata maggie ni takde khasiat .. Betul , aku tau .. tapi aku rasa makanan kita seharian sekarang ni pon dah bersepah dengan macam macam bahan terlarang dalam tu ..

Yup , selagi boleh elak , kita elakkan la kan ? Apa nak buat , perut lapar dan aku perlukan sedikit protein .. hehe .. kang aku keluar , sahih aku makan roti canai lak ! Haaa.. sama jeee kan ?

Sebab takde isteri ke ? Tak gak .. kalau aku dah teringin , bedal je walaupun ada daging rusa depan aku , aku tetap nak makan maggie .. huhu ..

 

Mintak bantuan rakan rakan sekalian .. Klik >> http://bit.ly/JiGSp6 .. pastu klik VOTE !
LIKE skali yer .. Tqq ..

15 ulasan:

  1. da lama pulak rasanya tak makan maggi campur telur..

    > maggi ni dimasukkan dalam mangkuk yg ada telur tadi..mentah2 ke abg ben..?

    BalasPadam
  2. rugi la mcm tuh kalo buang telur kuning =.="

    BalasPadam
  3. sedap jugak tengok maggi nih.hehe

    BalasPadam
  4. di Indonesia nggak ada maggie -___________-

    BalasPadam
  5. memang terbaik la makanan tu...heehe
    http://zubir5588.blogspot.com/2012/04/hiburan-gambar-tarian-menghairahkan.html

    BalasPadam
  6. assalam, kdg2 manggi ni sbgi pembuka selera.....bila dah makan mcm2 terasa pulak nak makan manggi

    BalasPadam
  7. rasanya BEN kalau hang tibai kuning telur tu sekali mau badan tu terus bulat tak jadi ketoi2 dah hehehehe

    BalasPadam
  8. yumm2 maggi mmg fevret!! ^^,
    tapi telur tue pasal buang syng nyerr~~

    BalasPadam
  9. Jarang2 makan megi....tapi kalo dah teringin tu, letak steak kt sebelah pon pilih megi jugak ^_^

    BalasPadam
  10. kompomhanyir je megi tu bau telur tak masak ... bluwek ....

    BalasPadam
  11. Kuning kolestrol? Oohh, sbb tu la tak suka makan tlur kuning dulu2, haha! Tp ok la tu, siap ada brokoli bagai. Klu sy mmg kosong2 je mkn, haha!

    BalasPadam
  12. alamak, terliur pulak...(balik kerja ni nak buatlah) hehehe....

    BalasPadam
  13. alamak, terliur pulak...(balik kerja ni nak buatlah) hehehe....

    BalasPadam
  14. Better masak nasi, goreng telur, goreng ikan plus sayur la hahaha..it not good la.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI