Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 28 April 2012

Bila mata buta , nasfu berkuasa !

 

image

Korang nilai la sendiri .. Ini entri sampah sebenarnya .. Aku sekadar nak korang lihat dan belajar sikap manusia dalam dunia maya ni .. Banyak dan ramai .. Cuma tak nampak jer ..

Sayangnya  bila manusia punya akal dan ilmu , mereka lebih suka menurut kata syaitan .. Ini antara hasil seni geng geng mereka tu la .. 

Malas layan tapi untuk perkongsian sejarah dunia , maka aku kongsikan la.. spesis ni byk dah pupus .. Aku pasti ni baru tumbuh dan baru nak bertaring .. Hehe .. Sian kan ?

 

Geng .. tolong sat .. Klik >> http://t.co/HOLZSNvv .. pastu klik VOTE ! LIKE skali yer .. Tqq .. l

18 komen :

Amalina berkata... [Reply to comment]

abg ben , abaikan je dia tu ...
mybe blog dia tak seberapa kot ,
lepas tu nak cari pasal ngan
orang .. abaikan je ^^
don't worry , be happy bro :)
http://nuramalinastoryforever.blogspot.com/

Yana_Nana21 berkata... [Reply to comment]

Sabar lah bro ben , cabaran dunia , Tahniah bro ben sebab mampu bersabar :') Syukur Alhamdulillah ^^

CikMai berkata... [Reply to comment]

Kalau masuk blog peribadi nak harapkan entry memuaskan hati diorang ibarat masuk kedai kasut pastu order burger la kan.... diorang tak paham dunia blogger la ni, sy pun newbie tp tahu la gak skit2.huhu

abg ben jemputlah ke entry baru sy..heheheheheheheheehe

Dieyna berkata... [Reply to comment]

tu namanya jeles tak bertempat.. ignore je.. wat sakit kepala.. report spammer lagi bagus

irwan miswan berkata... [Reply to comment]

teguran mereka ini amat membina. cis

Shahazrin berkata... [Reply to comment]

huh.... macam -macam la dia orang nie...

Sa Fa Az berkata... [Reply to comment]

abaikan je...bukan d dunia maya je makhluk ni bertapak, realiti pun ada...lg ramai. nauzubillah...minta dijauhkan, x mau bersikap camtu. keep writing...

Eera Shera berkata... [Reply to comment]

jenis x bleh tgk org senang la tu.. xpe la. org knl abg ben, bkn knl dia pn haha

Faizul Osman berkata... [Reply to comment]

SABARLAH YE... dugaan... org dengki mcm tu lah...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/pasangan-semanis-kurma-hati-vs-nafsu.html

Cik Nurul berkata... [Reply to comment]

haters abag ben. abaikan je. tak suke tgk kejayaan orang lain gitu la. dengki ! takpe abg ben, ramai lagi sokong & suke dengan blog abag ben. nurul sendiri suke sgt baca tambah2 entry adek qhaliff yg cumel tu. nurul selalu jd silent reader je. hehe dont give up oke? fighting abg ben !!! ^^

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Diorg komen dlm entri apa ni? Klu skadar nk ktuk kosong, sruh prgi balik sna. Klu nk kritik pun bg yg mmbina skit..

aRa ❤ aFiq™ berkata... [Reply to comment]

biasala tu , bila kita naik x semua org suka kan..

Cik Nur berkata... [Reply to comment]

cemburulah tu..! Abaikan je la...!

fArAh kUchEnGg berkata... [Reply to comment]

knpe laa dye ckp mcm tu.. urm, x bgos btol.. haihh.. abg ben sabaa je lahh yea.. smile always :)

♥ Cik EylaDiLLa ♥ berkata... [Reply to comment]

subhanallah
ade lagi manusia yg mcm tu yer abg ben

Fiza Diaries berkata... [Reply to comment]

sabar ye papa ben..
ada jugak manusia yang hati busuk mcm tuu..

Mas Michiko berkata... [Reply to comment]

Mcm ni punya orang pon ada ka??? Terpulanglah pd blogger utk buat apa2 entri pon itu hak masing2. Klu tak suka tak pyh jd follower... atau tak pyh buang masa nk jenguk2 blog org lain semata2 nk kritik yg bkn2. ignore jer bro... Masih ramai yg sokong Ben Ashaari. Igt tuu... don't give up!

Bukan Eciz berkata... [Reply to comment]

Kita amik sudut positif. Dia nak ben berjaya. sbb, kita akan rasa tercabar bila org ckp mcm ni. jadi, kita rasa nak naik lagi dan lagi! Kritikan mcm ni juga diperlukan.

Sesungguhnya kawan yg sebenar-benar kawan adalah yg byk mengkritik dan memarahi kita. berbanding kawan yg hanya tahu memuji.

Sedangkan, disebalik pujian biasanya terselit kejian.

sekian utk laporan harini. hihihi.

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI