Bila mata buta , nasfu berkuasa !

 

image

Korang nilai la sendiri .. Ini entri sampah sebenarnya .. Aku sekadar nak korang lihat dan belajar sikap manusia dalam dunia maya ni .. Banyak dan ramai .. Cuma tak nampak jer ..

Sayangnya  bila manusia punya akal dan ilmu , mereka lebih suka menurut kata syaitan .. Ini antara hasil seni geng geng mereka tu la .. 

Malas layan tapi untuk perkongsian sejarah dunia , maka aku kongsikan la.. spesis ni byk dah pupus .. Aku pasti ni baru tumbuh dan baru nak bertaring .. Hehe .. Sian kan ?

 

Geng .. tolong sat .. Klik >> http://t.co/HOLZSNvv .. pastu klik VOTE ! LIKE skali yer .. Tqq .. l

18 ulasan:

  1. abg ben , abaikan je dia tu ...
    mybe blog dia tak seberapa kot ,
    lepas tu nak cari pasal ngan
    orang .. abaikan je ^^
    don't worry , be happy bro :)
    http://nuramalinastoryforever.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Sabar lah bro ben , cabaran dunia , Tahniah bro ben sebab mampu bersabar :') Syukur Alhamdulillah ^^

    BalasPadam
  3. Kalau masuk blog peribadi nak harapkan entry memuaskan hati diorang ibarat masuk kedai kasut pastu order burger la kan.... diorang tak paham dunia blogger la ni, sy pun newbie tp tahu la gak skit2.huhu

    abg ben jemputlah ke entry baru sy..heheheheheheheheehe

    BalasPadam
  4. tu namanya jeles tak bertempat.. ignore je.. wat sakit kepala.. report spammer lagi bagus

    BalasPadam
  5. teguran mereka ini amat membina. cis

    BalasPadam
  6. huh.... macam -macam la dia orang nie...

    BalasPadam
  7. abaikan je...bukan d dunia maya je makhluk ni bertapak, realiti pun ada...lg ramai. nauzubillah...minta dijauhkan, x mau bersikap camtu. keep writing...

    BalasPadam
  8. jenis x bleh tgk org senang la tu.. xpe la. org knl abg ben, bkn knl dia pn haha

    BalasPadam
  9. SABARLAH YE... dugaan... org dengki mcm tu lah...

    http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/04/pasangan-semanis-kurma-hati-vs-nafsu.html

    BalasPadam
  10. haters abag ben. abaikan je. tak suke tgk kejayaan orang lain gitu la. dengki ! takpe abg ben, ramai lagi sokong & suke dengan blog abag ben. nurul sendiri suke sgt baca tambah2 entry adek qhaliff yg cumel tu. nurul selalu jd silent reader je. hehe dont give up oke? fighting abg ben !!! ^^

    BalasPadam
  11. Diorg komen dlm entri apa ni? Klu skadar nk ktuk kosong, sruh prgi balik sna. Klu nk kritik pun bg yg mmbina skit..

    BalasPadam
  12. biasala tu , bila kita naik x semua org suka kan..

    BalasPadam
  13. cemburulah tu..! Abaikan je la...!

    BalasPadam
  14. knpe laa dye ckp mcm tu.. urm, x bgos btol.. haihh.. abg ben sabaa je lahh yea.. smile always :)

    BalasPadam
  15. subhanallah
    ade lagi manusia yg mcm tu yer abg ben

    BalasPadam
  16. sabar ye papa ben..
    ada jugak manusia yang hati busuk mcm tuu..

    BalasPadam
  17. Mcm ni punya orang pon ada ka??? Terpulanglah pd blogger utk buat apa2 entri pon itu hak masing2. Klu tak suka tak pyh jd follower... atau tak pyh buang masa nk jenguk2 blog org lain semata2 nk kritik yg bkn2. ignore jer bro... Masih ramai yg sokong Ben Ashaari. Igt tuu... don't give up!

    BalasPadam
  18. Kita amik sudut positif. Dia nak ben berjaya. sbb, kita akan rasa tercabar bila org ckp mcm ni. jadi, kita rasa nak naik lagi dan lagi! Kritikan mcm ni juga diperlukan.

    Sesungguhnya kawan yg sebenar-benar kawan adalah yg byk mengkritik dan memarahi kita. berbanding kawan yg hanya tahu memuji.

    Sedangkan, disebalik pujian biasanya terselit kejian.

    sekian utk laporan harini. hihihi.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI