Gegar rakan Whatsapp !

 

Hahaha .. Ari ni mmg ari sangap sedunia .. Member whatsapp aku ajak pekena ABC kat Bangi .. Kat sana leh gegar lagi dua orang geng Whatsapp  yang juga merupakan student UKM .. Tapi malangnya mereka dah lari balik kampung ..

Patah semula ke Putrajaya , dan ke Alamanda .. Ahaa .. Tau .. Kat sana gegar 2 orang geng whatsapp lagi . hahaha .. Ramai geng whatsapp aku ni .. Siap dah pecah ikut kawasan dan kegilaan .. Huhuh.. Alhamdulillah , semua kepala ngam ..

Ok .. sampai Alamanda .. G gegar blogger Qaseh Adelia yang mana dulu dia rajin giler join segmen aku . Asal dia nun kat Jerteh dan sekarang keje kat Alamanda. Tunggu masa nak nikah je tu . haha .. Kemudian , gegar sorang lagi ..

IMAG0073IMAG0074

Akak ni , selalu sangat la kena gegar ngan aku bila aku ke Alamanda .. hahaha ..

IMAG2311

Alhamdulillah .. Aku ada ramai kawan maya yang benar benar ikhlas berkawan tanpa kira status .. Apa ada hal kan ? Nak sombong sombong , apa jadahnyaa ..

Buat pengetahuan , majoriti yang datang melawat anak aku pon ramai dari geng dunia maya .. Terharu aku .. Tu belum yang hantar hadiah khas untuk Qhaliff aku tu .. Haa ..

Terima kasih !

Haa.. lupa lak .. yang undi aku dalam DIGI ni pon  95% geng dunia maya aku .. Terbaeekk korang suma !

Apa lagi ? undi laa .. Klik >> http://t.co/HOLZSNvv .. pastu klik VOTE ! LIKE skali yer .. Tqq .. l

12 ulasan:

  1. Perghhh sedapnyer ABC tu Bro Ben! Kat mana ni? nnti nk g try lah... Upss cun btol awek dlm gambo tu... hehehe~

    BalasPadam
  2. bestnya ABC XD comel la kak tu.. hehehe

    BalasPadam
  3. lapar pulak tngk ABC tu. haha.

    BalasPadam
  4. bertuah mereka di gegarkan oleh abg ben! sangat jelly kat mereka .. huhh !

    haha :)

    BalasPadam
  5. ahahaha..sempat snap ehh..cisssdale..da la mkn abc xajakkk...

    BalasPadam
  6. wah..sedapnya..minta ckit ble..hehehe

    BalasPadam
  7. bestnya lau abg ben dtg sbh bole jumpa kwn maya dr sabah pla hehe~ apapun berliur tgk ABC tu, post jap hehe~

    BalasPadam
  8. bile nak gegar PJ pulak bro??orang sini menanti dengan tangan terbuka heheehe =)

    BalasPadam
  9. alamak.ABC . malam2 ni sedap nih.

    BalasPadam
  10. bila nak gegar melaka ni ben..haha

    BalasPadam
  11. Huhuhu tunggu saya rembat HTC One ye, baru saya whatsapp..hehehhe

    Now guna SE Satio daaaa ;(

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI