Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 29 April 2012

Gegar rakan Whatsapp !

 

Hahaha .. Ari ni mmg ari sangap sedunia .. Member whatsapp aku ajak pekena ABC kat Bangi .. Kat sana leh gegar lagi dua orang geng Whatsapp  yang juga merupakan student UKM .. Tapi malangnya mereka dah lari balik kampung ..

Patah semula ke Putrajaya , dan ke Alamanda .. Ahaa .. Tau .. Kat sana gegar 2 orang geng whatsapp lagi . hahaha .. Ramai geng whatsapp aku ni .. Siap dah pecah ikut kawasan dan kegilaan .. Huhuh.. Alhamdulillah , semua kepala ngam ..

Ok .. sampai Alamanda .. G gegar blogger Qaseh Adelia yang mana dulu dia rajin giler join segmen aku . Asal dia nun kat Jerteh dan sekarang keje kat Alamanda. Tunggu masa nak nikah je tu . haha .. Kemudian , gegar sorang lagi ..

IMAG0073IMAG0074

Akak ni , selalu sangat la kena gegar ngan aku bila aku ke Alamanda .. hahaha ..

IMAG2311

Alhamdulillah .. Aku ada ramai kawan maya yang benar benar ikhlas berkawan tanpa kira status .. Apa ada hal kan ? Nak sombong sombong , apa jadahnyaa ..

Buat pengetahuan , majoriti yang datang melawat anak aku pon ramai dari geng dunia maya .. Terharu aku .. Tu belum yang hantar hadiah khas untuk Qhaliff aku tu .. Haa ..

Terima kasih !

Haa.. lupa lak .. yang undi aku dalam DIGI ni pon  95% geng dunia maya aku .. Terbaeekk korang suma !

Apa lagi ? undi laa .. Klik >> http://t.co/HOLZSNvv .. pastu klik VOTE ! LIKE skali yer .. Tqq .. l

12 komen :

Mas Michiko berkata... [Reply to comment]

Perghhh sedapnyer ABC tu Bro Ben! Kat mana ni? nnti nk g try lah... Upss cun btol awek dlm gambo tu... hehehe~

Haruno Hana 하나 berkata... [Reply to comment]

bestnya ABC XD comel la kak tu.. hehehe

Laurie Gina berkata... [Reply to comment]

lapar pulak tngk ABC tu. haha.

✿ miSs.FatieN Si buN² ✿ berkata... [Reply to comment]

bertuah mereka di gegarkan oleh abg ben! sangat jelly kat mereka .. huhh !

haha :)

mIexZArZx berkata... [Reply to comment]

ahahaha..sempat snap ehh..cisssdale..da la mkn abc xajakkk...

Sh Hily berkata... [Reply to comment]

wah..sedapnya..minta ckit ble..hehehe

sHaR!Na eLyaNa berkata... [Reply to comment]

bestnya lau abg ben dtg sbh bole jumpa kwn maya dr sabah pla hehe~ apapun berliur tgk ABC tu, post jap hehe~

Mk Syahir berkata... [Reply to comment]

bile nak gegar PJ pulak bro??orang sini menanti dengan tangan terbuka heheehe =)

keli menari berkata... [Reply to comment]

alamak.ABC . malam2 ni sedap nih.

Nur Hawa Mohd Zin berkata... [Reply to comment]

bila nak gegar melaka ni ben..haha

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply to comment]

Sengal hahaha

Sis Lin berkata... [Reply to comment]

Huhuhu tunggu saya rembat HTC One ye, baru saya whatsapp..hehehhe

Now guna SE Satio daaaa ;(

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI