Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 26 April 2012

Makan diaaa .. makan diaaa ..

 

image

Dari dulu , sampai sekarang … Kawan makan kawan , mmg tak dapat lari dari kehidupan kita . Walaupun masing masing bertepuk tampar dan mengata kitalah sahabat dunia akhirat , syaitan akan mainkan peranan dia …

Kelemahan manusia ni cuma satu je .. Segalanya adalah duit duit duit .. Ada duit , baru leh cerita .. Takde duit , duk diam diam … Ada duit , bunuh kawan pon sanggup ..

Itulah dia .. Apakah kita tergolong dalam spesis tu ? Mungkin bukan kerana duit tapi kuasa ? Wanita ? Lelaki ? Atau kerana kita gila ?

 

Klik > http://bit.ly/JiGSp6  sat pastu klik VOTE .. SHARE skali yer .. Tqqqq ..

4 komen :

are_lin@yu berkata... [Reply to comment]

kawan makan kawan mmg wujud.plk lah takkan takda persaan orng yg mkn org tu erk..huhu

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Hahaha! Lawak la pulak bila sy bca isi entri. Ingtkn psal Qhaliff mkn, rupa2nya kwn mkn kwn daa.. Siap gmbar arnb lg. Entah la bro, sbb tu sy kureng nk ambik port sgt bab2 best fren smua ni. Kwn ala kadar je. Mcm angin dtg sapa pipi. Sejuk, sepoi2, hilang. Tp slalu ada. Mcm tu la kot.

Miszz Miza berkata... [Reply to comment]

org gila jak sanggup mkn kwn .

farhan berkata... [Reply to comment]

manusia sanggup wat mcm2 kerana duit..menipu dan mcm2 lagi.dosa tak dipikir dah.sbab tu dlm ceramah ustaZ aZhar ada kata byk manusia jadi hamba duit bkn hamba allah.buktinya setiap hari sanggup susah keluar pagi2 kerja smpai malam sbab duit tapi nak singgah sekejap ke masjid solat jemaah pun susah sangat..org yg jadi hamba allah adalah yg sanggup susah kerana allah ..

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI