Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 27 April 2012

Qhaliff dah pandai buat memek muka ?

 

Maksudnya dah ada reaksi pada wajah dia selain dari menjerit menangis la tu .. Tu pon wife aku yang kasi tau tadi .. Tak sabar dia nak tunggu aku balik sbb si Qhaliff tak nak lepaskan dia .. Jadi kena dukung jeeeer .. Bukan ajar tapi bila letak , dia teriak .. Kalau teriak ala ala mengedik tak pe .. Ni teriak ala ala nak panggil gajah ! Camana tuu ..

image

Balik ni ,tak tau laa camana rupa dia .. Yang aku tau skang ni , dia botak dan aku kembali lebih hensem dari dia !! Huh ! Untuk berapa lama rekod ni bertahan , aku tak pasti laa ..

Tembam .. Tu yang aku nampak muka dia makin naik setiap kali aku berchat webcam  sambil berbincang dengan Qhaliff mengenai masa depan dia .. Huh.. Puas aku tanya , dia cuma jawab .. huwaaaa ..  Tensen tul ..

Hari ni dah Khamis ..  Esok Jumat .. menghitung hari nak kena dukung Qhaliff .. Huhuh.. Tengok tu .. dia tenung aku semacam jeee .. huhu ..

Sabaq nooo Qhaliff .. Buli mummy poko dulu  eh ..

Ok ok .. Undi aku sat eh .. Klik >> http://bit.ly/JiGSp6 .. pastu klik VOTE !

14 komen :

[ Yuyu Atiqa ] berkata... [Reply to comment]

haha.. tu diaa...

CikMai berkata... [Reply to comment]

manje yea Qhaliff , eh jangan buli mummy , kesiann penat ooo..huhu

*sedihnya harini, kalau abg ben singgah blog kite mesti kurang sikit sedih ni.nguhuhuhu T__T

fArAh kUchEnGg berkata... [Reply to comment]

comelnye ya Allah baby ni.. hehe.. rase geram sngt tngk dye tw.. :)

cik ai berkata... [Reply to comment]

cik ai geram je tgk si Qhaliff nie.
pipi die bulat, mata diaa.
Ben, buley x nk ggit si Qhaliff nie =)

sya_ira berkata... [Reply to comment]

geramnye tgk dagu si qhalif nie.. :)

Ardini Izzati berkata... [Reply to comment]

Sebijik muka abg Ben. Haha :D

Muhammad Fakhruddin Bakri berkata... [Reply to comment]

qhaliff tomey mmg agy hot dr bapak dye..hahaha...xper2...masing2 ada keunikan masing2...

are_lin@yu berkata... [Reply to comment]

comelnya dia..kiss ckit..hehe

NHF berkata... [Reply to comment]

hahahaha...comeinye...

x sabar nak tgk muka baru qhaliff...

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Haha! Mmg makin tembam kot. Ala, nnti dh besar msti kurus je.. Slalunya mcm tu la. Apapun, mudah2han cepat jumpa bro dgn ank tu.

pictb berkata... [Reply to comment]

Cute nya..Hehe

Halif Mohamad berkata... [Reply to comment]

Memang sama dengan muka bro. Tahniah!

http://www.untuqsemua.com

NaOMi berkata... [Reply to comment]

No way bro..Qhaliff lagi encem...Rambut pacak tu yg tkle tahan nk tengok..Congrats

RochelMayMei berkata... [Reply to comment]

Omeiinya .. Geram tengok tau . Mahu cubit-2 jer pipi tuu..:)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI