Qhaliff dah pandai geget !!

 

image

Qhaliff dah semakin bulat ! Jawabnya cukup 2 tahun , kita jogging yer .. heheh ..

Menurut wife , skang ni dia dah pandai tunjuk perasaan.. Pandai geget daaaah ! Geget apa ? Aku rasa para ibu tau la kot .. Hehe.. Kejadian berlaku semalam selepas berwebcam dengan aku .. huhuh..

Tak sabar nak g geget pp dia lak !! Huhuh .. Nanti daddy balik yer .. huhu ..

Geng , seminit aku mintak .. Klik >> http://bit.ly/JiGSp6 .. pastu klik VOTE !! Terima kasihh ..

12 ulasan:

  1. haha.. Qhaliff jgn mberontak arr.. haha.. sama ngan adik Hana dulu la.. geram nk cubit pipi montel camtu.. haha

    BalasPadam
  2. bam bam nya dia..cuibt pipi sikit..hehe

    BalasPadam
  3. comeyyyy... nak tarik pipi die.. tembam...

    BalasPadam
  4. hihi. daddy dh rindu kat qhaliff la tuu. haha// :)

    BalasPadam
  5. hahahahaha...bapaknya, sila jgn jelesssss hokey!

    BalasPadam
  6. eeeeiii....geramnyerrrrrrrrrr.................

    BalasPadam
  7. nie yg x sabar2 nak de anak sendiri...nak gigit2 pipi anak buah esok

    BalasPadam
  8. Qhalif xde gigi..geget pun xpe..jgn ayah dia geget sudah laaa...wahahahahahahahahaha

    BalasPadam
  9. Comelnya pipi, bit kang...;)

    BalasPadam
  10. Comelnya pipi, bit kang...;)

    BalasPadam
  11. Bolatttt nyer qhalif..bonda geram tau!!!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI