Tempat jatuh lagi dikenang

Kalau aku lalu tempat ni , aku pasti akan tersenyum .. Nape ? Aku pernah jatuh dlm salah satu lubang longkang tu .. Nasib baek tak de papa .. huhu ..


Leka sangat berborak masa tu .. Umur aku ? 12 tahun lot .. hehe ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 ulasan:

  1. hahaha. fhm perasaan mr ben tu. lucu sebab aku sendiri pun pernah jatuh longkang jugak ;P

    BalasPadam
  2. adoi... sebab ben dah kena kot. tu yg depa tutup walau dgn papan je.

    BalasPadam
  3. huhu... ^_^ pu3 pun pernah jatuh longkang waktu kecik :p

    BalasPadam
  4. tmpt jtuh lg dknang ya..hehe.cnfurm ingt pnya.ayu pn xpnh lpa.hehe

    BalasPadam
  5. assalam, dah lama tu...tapi masih ditutup dgn papan je...

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum. Abg Ben ada effect apa apa tak sampai sekarang impak dari jatuh kat situ ? :D

    http://simpl3blog.blogspot.com/2012/04/balai-polis-jepun.html

    BalasPadam
  7. Ades. Mesti sakit part tu.. Haha! Nsib baik byk tmpt sy jtuh smua dh jdi bngunan..

    BalasPadam
  8. ye ke tuh 12 tahun???hahahhahah.. :P

    BalasPadam
  9. lahhai.. mcm mne ley jatuh ni abg ben ?? hehe..

    BalasPadam
  10. Lubang ni kalau malam bukannya nampak. Bahaya la guna kayu. Kalau motor atau basikal lalu, boleh tergerak sikit2 penutup tu. Lama2 jadi bukit, terpijak je jatuh dalam parit tu.

    BalasPadam
  11. haha, mesti lucu a.ben dlu =)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.