Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 28 April 2012

Tempat jatuh lagi dikenang

Kalau aku lalu tempat ni , aku pasti akan tersenyum .. Nape ? Aku pernah jatuh dlm salah satu lubang longkang tu .. Nasib baek tak de papa .. huhu ..


Leka sangat berborak masa tu .. Umur aku ? 12 tahun lot .. hehe ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 komen :

Mish Meeniey berkata... [Reply to comment]

hahaha. fhm perasaan mr ben tu. lucu sebab aku sendiri pun pernah jatuh longkang jugak ;P

Adzrien Shoppe berkata... [Reply to comment]

adoi... sebab ben dah kena kot. tu yg depa tutup walau dgn papan je.

puteri cahaya. berkata... [Reply to comment]

huhu... ^_^ pu3 pun pernah jatuh longkang waktu kecik :p

are_lin@yu berkata... [Reply to comment]

tmpt jtuh lg dknang ya..hehe.cnfurm ingt pnya.ayu pn xpnh lpa.hehe

Abhamz berkata... [Reply to comment]

assalam, dah lama tu...tapi masih ditutup dgn papan je...

Muhamad Syafiq berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum. Abg Ben ada effect apa apa tak sampai sekarang impak dari jatuh kat situ ? :D

http://simpl3blog.blogspot.com/2012/04/balai-polis-jepun.html

Sis AI berkata... [Reply to comment]

Ades. Mesti sakit part tu.. Haha! Nsib baik byk tmpt sy jtuh smua dh jdi bngunan..

sally wanny berkata... [Reply to comment]

jatuh bngun sndiri ye!

Syakir Rahman berkata... [Reply to comment]

ye ke tuh 12 tahun???hahahhahah.. :P

fArAh kUchEnGg berkata... [Reply to comment]

lahhai.. mcm mne ley jatuh ni abg ben ?? hehe..

YouILove berkata... [Reply to comment]

Lubang ni kalau malam bukannya nampak. Bahaya la guna kayu. Kalau motor atau basikal lalu, boleh tergerak sikit2 penutup tu. Lama2 jadi bukit, terpijak je jatuh dalam parit tu.

zaza iman berkata... [Reply to comment]

haha, mesti lucu a.ben dlu =)

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI