Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 13 Februari 2014

Aku berjaya !

 

Yearghh.. Sejak mengetahui adanya tempat bermain di Taman Cabaran untuk si Qhaliff ni , dan juga menyusun waktu di sebelah siang dan petang bagi dia juga , maka … dia tidak lagi tidur selewat 12 tengah malam !

Photo

Hurmm… Pagi pagi sekarang ni , kena dah bawak dia gi taman atau gi umah orang tua aku … Terpaksa ! Kalau tak dia akan abiskan masa dengan menyelongkar atau tengok tv ! Aku tak nak itu berlaku .. Dia pon nak membesar dah…

Petang , gi taman .. main .. Ikut aku ! Mak dia balik , leh rehat jap.. Walaupun syif dah patut bertukar tapi memandangkan wife dok sarat , maka .. aku masih lagi jaga dia .. Tak pe la.. Malam kang nak tidur baru tukar syif.. hehehe ..

Satu hari nanti , semua ini pasti akan aku rindui.. Sebaiknya , setiap saat .. aku hargainya !

6 komen :

Kucing Hitam berkata... [Reply to comment]

bagus lah klo mcm tu :P

Karimunjawa Kita berkata... [Reply to comment]

bagus sekali, thanks for sharing

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

bagus ank2 tidur awal n bangun pagi. baik untk perkembangan otak

Faizah Eijah berkata... [Reply to comment]

kene bawak dia g main tu..die bagi hint..can visit me too www.vitaminterbaikdunia.blogspot.com

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply to comment]

Saat berharga dengan anak-anak jangan dilepaskan abg Ben.

N.A.T berkata... [Reply to comment]

bagusnya bapak qhaliff ni

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI