Memey Suhaiza & Norman Hakim sebagai Duta Ephyra

by - Isnin, Februari 24, 2014

 

ephyra_image1_duta

EPHYRA , satu produk kesihatan yang tak perlu lagi nak diceritakan mengenai kelebihan mahupun kebaikannya kerana ramai telah menggunakan produk ini dan tidak menafikan perubahan yang telah dialami mereka .. kan kan ?

Ok .. buat yang tak tau , EPHYRA telah melantik secara rasmi Norman Hakim dan isterinya , Memey Suhaiza sebagai duta produk mereka.. Tahniah buat mereka berdua ! Hee… Sesuai sangat mereka berdua ni..

Memey mula menggunakan EPHYRA sebagai salah satu minuman kesihatan pada awal Julai tahun lepas .Menurutnya sejak menggunakan EPHYRA ,kulit lebih lembab dan tidak kusam lagi .

Sebelum ni kulit kering dan kusam  mahupun tak sekata pun adalah salah satu masalah kulit yang dialami oleh Memey . Selepas menggunakan EPHYRA secara sukarela , dia postkan gambar di Instagram akaun miliknya utk berkongsi dengan mereka yang lain akan kesan dan kebaikannya ..

Setelah beberapa bulan gunakannya , ramai mula perasan perubahan ketara yang dialaminya termasuklah suamnya , Norman Hakim dan juga peminat peminatnya di Instagram. Menariknya ketika tu Memey juga sedang menyusukan anak , baby Awish.. Maknanya EPHYRA juga sesuai untuk ibu yg sedang menyusukan anak.

Puan Amiza , pengasas EPHYRA yang memerhati Memey sejak menggunakan EPHYRA ni mula mendekatinya dan terhasillah satu kerjasama diantara mereka.

Norman yang terasa perubahan pada isterinya tu , turut berminat untuk mencuba produk kesihatan yang mula dikenali ramai ketika tu.. Katanya sejak mengambil EPHYRA , badan lebih cergas  , bertenaga dan rasa lebih sihat .. Kulit ? Tentu sekali lebih lembab dari sebelumya. Dan paling penting ialah produk ini terbukti halal oleh Jakim dan punya sijil dari KKM..

Dan secara rasminya , pasangan ini dilantik menjadi Duta EPHYRA !

ephyra_image2_blog

Buat pengetahuan korang , ramai dah guna produk ni termasuklah beberapa orang blogger terpilih dan ada aku tanyakan pada mereka kesan dari produk ni dan alhamdulillah , mereka berpuashati termasuk aku ! Hee..

Apa salahnya cuba sesuatu yang baik kan ? Bagi yang berminat nak mencuba , sekarang ni EPHYRA ada keluarkan dua jenis size utk jualan :

1 ) PREMIUM PACK ( 30 sachets )

RM197 (Semenanjung Malaysia)

RM207 (Sabah Sarawak)

2 ) TRIAL PACK (10 sachets)

RM68 (Semenanjung Malaysia)

RM78 (Sabah Sarawak)

Bagi yang berminat , boleh layari www.oceanlife2u.com utk maklumat mengenai dealer / kedai / farmasi berdekatan anda.

Tunggu apa lagi ??

You May Also Like

5 comments

  1. terbaikkkk .. mmg berkesann.. alhamdulillah.. sesuai dgn sy jugak..

    BalasPadam
  2. saya pengguna ephyra juga tp skrg kena stop dulu sbb dpt kesan yg tak terduga..hihi

    BalasPadam
  3. ephyra memang terbaik.. :) skang ni dah masuk kotak kedua.. :)

    BalasPadam
  4. RM6.60 sehari kalau satu sachet per day... hmmm agak murah berbanding dengan beberapa produk kesihatan & kecantikan kulit yang lain... patut la ramai bloggers yang guna... hmmm..
    (saya makan ulam banyak setiap hari... dengan supplement vit-C :D)

    BalasPadam
  5. Dah banyak baca tentang ephyra ni...mungkin akan dicuba nanti. Harganya pun murah berbanding dengan produk yang lain.

    BalasPadam