Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 11 Februari 2014

Dia belajar dari kecuaian !

 

Kepala dia terantuk kat bahagian atas sewaktu nak turun melalui gelongsor .. Hehehe .. Apakah yang akan berlaku selepas tu ? Apakah dia insaf nak main kat situ dah atau ???

Aku terus rakam perbuatan dia ..

Dia turun jugak dan kembali naik dengan cara yang aku cukup suka waktu kecil dulu..

Dan tempat dimana dia terlanggar bahagian atas tu , dia dah hati hati.. Memang dia tundukkan kepala dia.. Serendah mungkin ! Hahahaha ..

Hehehe.. Gembira dia dapat main dan dah reti nak main gelongsor ni.. Jawapnya , esok kena datang main lagi .. huhu ..

4 komen :

Time Traveller berkata... [Reply to comment]

Ermm ..biasa lah budak2 baru nak belajar erti kehidupan.. at least bagus dia suak mencuba :D

Salam Kenal juga dari saya :D

Sam Ahnad berkata... [Reply to comment]

Well done.. good boy Qhaliff :)

Fiza Lgk berkata... [Reply to comment]

Mmg proses hidup ini belajar dari kecuaian & kesilapan..Qaliff mmg cerdik & comei. Geram tengok.. :)

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

bagi je dia cuba.. biar dia rasa sakit macam mana, bukanlah sampai tahap lebam benjol..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI