Kalau aku tinggalkan berdua ?

 

Photo

Hahaahaha .. Ada sekali tu wife marah aku sebab tinggalkan Qhaliff dan gi mandi.. Aku lak ingat Qhaliff ni tak buat sarkes dengan mak dia sebagaimana dia buat dengan aku !

Apa dia buat ? Boleh masa sujud tu dia panjat belakang dan peluk tak nak turun ! Dengan aku boleh la lagi .. Bayangkan mak dia yang tengah sarat mengandung ! Hahahaha.. kan kena jegil dah dengan singa pantai timur !

Hari ni dia buat lagi.. nasib baik aku sempat ‘selamatkan’ wife ! Dah naik abis atas badan mak dia yang sedang sujud tu.. Nasib baik rakaat terakhir.. Huhu.. Sowiii..

Suh panjat kat wall climbing centre tu , tak nak lak dia ! Huuhhh..

7 ulasan:

  1. qhaliff tgh test tahap kecergasan tuh. he3..

    BalasPadam
  2. Hahahaha nakall tul qaliff comey plak tu

    BalasPadam
  3. amboii depan daddy dia baik je pragai kan ..hihi

    BalasPadam
  4. Hahaha. dia panjat sebab best lembut kot.. klau kal wall climbing tu kan keras :D

    BalasPadam
  5. Hihihi...baca citer en. Ben ni teringat balik kat anak2 yang selalu buat camtu tiap kali time solat...siap berebut2 lagi nak panjat dan bergayut kat belakang...time pregnant lagi2 la depa suka panjat...sajer nak uji tahap kesabaran...huhuhu...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.