Mengambil kesempatan ketika bermain !

 

“ Nak panjat ke tak ni ? Kang daddy smackdown kang !! “

“ Ingat takut ? Kang bagitau cikgu , daddy kena tangkap sbb dera anak kecil ! Haaa “

Daddy lak beria main yer  !! Hahahaha .. Qhaliff dok takut lagi nak panjat.. Tapi kalau kat rumah , dia hero lak ! Iskhhh ..

Tapi sebenarnya kaannn .. Daddy ke sini ada hajat lain !

Nak wat menda ni la sebenarnya .. Hehehehhe .. Asyik bergayut kat taman jer.. Sesekali nak berangan wat skill gini.. hehehehe …

Tapi… tapi… bukan aku yang terkena sebenarnya .. Huhuhuh.. Kat sini jugak dia kasi aku hadiah ! Arghhh ..

Dia berak ! Adehh .. Beg dia dalam kereta .. Nak kena turun , pastu naik balik utk cuci dia .. huhu …

1 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.