Antara Qhaliff dengan Pioneer?



Suka la dia main dekat home teater aku tuuu.. Tadi aku check kat speaker belah kiri , ada kesan makanan... Argggghhhhh.... Aku menjerit .. Lintang pukang Qhaliff lari ke mak dia utk menyelamatkan diri !!

Haaaiihhh.. kecik besar kecik besar je aku tgk Qhaliff.. Aku tgk set home teater kesayangan aku tu .. Hurmm.. Sayang menda tu lagi dari sayang anak ???

Haihhhhh.. aku gi ke Qhaliff dan usap kepala dia ..

" Baaa.. baaaa.. ". Qhaliff bersuara dengan muka seposen..

" Jomm , jommm.. ". Aku ajak dia dgn niat nak pujuk dia.. Dan seperti biasa , dia ikut ..

Hurmmmm... aku menjeling ke home teater aku tuu.. hurmmm.

6 ulasan:

  1. Hehehe. En ben, minta jasa baik utk masukan dalam bloglist. Terima kasih..

    Blogger baru..
    www.soksekpunya.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Sabar, jangan marah Qhaliff yer :)

    BalasPadam
  3. hehehe.. pasni yang sebelah kanan pulak ek Qhaliff.. ;)

    BalasPadam
  4. kesan2 makanan atau air liur itu biasa kalau ada anak kecik abang ben... he he he tunggu si kembar keluar pulak... lagi havoc jadinya...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009