Besar dah dia …

 

Hurm.. Dah mula berleter sekarang ni .. Walaupun aku tak paham , tapi seronok je dengar terutama bila aku dukung dia atas bahu aku.. Seronok dia haaa ..

Merajuk ? Hurmm.. Kuat merajuk dan pandai dah berlakon menangis bila kena marah ! Air mata , mmg keluar tapi cepat je reda bila mai peluk dia.. Alahaiii.. Kan bagus manusia yang besar besar ni , semudah itu je untuk dipujuk. Takde la perlu beli bunga atau emas permata utk dihadiahkan semata mata untuk memujuk.. hahaha .. Jimat wooo..

Tapi , bagusnya dia semakin ‘matang’ .. Dah boleh jadi abang long ni.. Dah latih dia amik barang , simpan barang , buang sampah .. gi ke dapur dan menariknya , dah pandai bukak peti ais sendiri dan cari apa yang dia nak ! Hahahah.. Adeh !

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.