Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 31 Mac 2014

Besar dah dia …

 

Hurm.. Dah mula berleter sekarang ni .. Walaupun aku tak paham , tapi seronok je dengar terutama bila aku dukung dia atas bahu aku.. Seronok dia haaa ..

Merajuk ? Hurmm.. Kuat merajuk dan pandai dah berlakon menangis bila kena marah ! Air mata , mmg keluar tapi cepat je reda bila mai peluk dia.. Alahaiii.. Kan bagus manusia yang besar besar ni , semudah itu je untuk dipujuk. Takde la perlu beli bunga atau emas permata utk dihadiahkan semata mata untuk memujuk.. hahaha .. Jimat wooo..

Tapi , bagusnya dia semakin ‘matang’ .. Dah boleh jadi abang long ni.. Dah latih dia amik barang , simpan barang , buang sampah .. gi ke dapur dan menariknya , dah pandai bukak peti ais sendiri dan cari apa yang dia nak ! Hahahah.. Adeh !

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI