Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 18 Mac 2014

Dah sertai Philips Avent Mummy’s Wishing Wall ?

 

image

Dah join ke ? Iskhhh .. rugi laa tak join.. Kan ada banyak gambar bersama anak anak tersayang tu ! Pilih yang mana rasa sesuai ( walaupun semuanya sesuai ) , dan masukkan ke dalam kategori yang telah disediakan khas ..

Hadiah ? Haaaa .. untuk mengetahui hadiah hadiah yang telah disediakan oleh Philip Avent Malaysia , korang leh tengok di entri aku terdahulu iaitu Pertandingan ‘Philips AVENT Mummy’s Wishing Wall ‘ ni ! Haa.. Baca betui betui dan ikut je arahannya ! Mudah je …

Aku bercadang nak masukkan gambar ni lak dalam kategori yang disediakan kejap lagi .. hehehe .. Mana tau la kan .. ada rezeki , dapat la.. Takde rezeki , tak rugi apa pon .. kan kan ?

DSC00701

Jangan persiakan peluang ni .. Tak perlu beli apa apa produk pon.. Hantar je gambar yang dirasakan sesuai dan tulis beberapa patah perkataan mengenainya.. Senang sangat laaa ..

Semoga berjaya ! Dan jangan lupa undi gambar aku yer .. hehehe …

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI