Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 30 Mac 2014

Kebuluran dia ..


Tak mo makan .. Roti , roti dan roti.. Kuih donut , dia makan.. Tapi kalau nak kasi nasi , mmg dia larikan diri ! Bukan takde selera tapi selera omputih buat masa sekarang ! Hahahaha .. Nasi lemak pon  makan sebenarnya cuma ikut mood dia la .. 

Hurm.. Hari ni atau lebih tepat lagi .. minggu ni mmg banyak makan di luar tapi memilih jugak la sbb utamakan kebersihan... Kenapa ? Sebab ibunya dah 36 minggu. Nanti nak makan , luar susah dah ! Huhu.. Lama kena pantang apatah lagi pasni kalau nak keluar berjalan , ada baby .. Woww ! Teringat Qhaliff sewaktu baby gi Alamanda.. Berpeluh atas bawah bila dia menangis buat kali pertama jejakkan kaki di situ ... Hahahah .. Apakah akan berulang lagi ? Tunggu je la aku cerita di blog privasi.. Ops.. tertutup cerita adiknya nanti.. hehehee..

Berbalik pada makan pagi , tengahari dan malam.. Maka pilihan aku ialah Kenny Rogers. Aku tahu Qhaliff sukakan nasinya tu.. Aku pun suka .. Hehehhee... Lagi pon makanannya ok lagi dari makan makanan restoran fracais ni.. 

Dan benarlah jangkaan aku.. Makanan sampai je , terus dia capai garfu dan jamah nasi dulu.. Dapat la sebutir dua nasi untuk dibaham ! Nak suap tamoo.. huhu .. Along la kononnnnnn.. 



Akhirnya , dia kekenyangan.. Bapak dia pon begitu juga ...

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI