Kena tinggal lagi !

 

Terpaksa tinggal dia sekejap kat rumah mak aku sebab ada kerja nak diuruskan.. Kalau bawak dia , mmg tak jadi kerja la jawabnya.. Dah makin manja sangat dan  makin lasak ! Aku setengah mati dikerjakan dia hari hari !

Ok ke kalau tinggalkan dia ? Ok… Dia ada satu perangai ego ! Dari kecik nampak dah ni.. Dia mewarisinya dari aku.. Heee.. Kalau kena tinggal seharian.. bila bersua , dia akan jual mahal. Wat selamba punya muka jer .. Kiranya macam takde apa apa berlaku yakni tiada rindu la kononnya..

Dan ianya berlaku baru baru ni bila wife gi outstation.. Tinggalkan dia.. Bila wife naik kereta .. Dia wat dek jer .. Dia layan aku jer.. Kat ibu dia , dia wat tak nampak .. Hahahahha ..

 

Heeee… Lama gak nak pujuk dia.. Dekat 10 minit .. Tu pun sebab dia lapar .. Baru nak gi .. Hahaha.. Kalau tak ? Perghhh.. kerasss ..

1 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009