Masak guna air mineral !

 

Hurmm.. bekalan air masih dicatu . Masih tiada tanda hujan akan turun. Pembenihan awan dihentikan seketika untuk memberikan laluan pada kerja kerja pencarian pesawat MH370 yang masih hilang secara misteri tu.. Hurmm..

Buat masa sekarang , air minuman kena beli. Nak guna yang direct walaupun ditapis , aku kurang yakin.. Yelah , kena hati hati.. Bukan tak percaya tapi buat masa sekarang , perlu berhati hati ..

Photo

Bukan apa.. kalau kena air tercemar , mau kesian kat anak kecil kita ni.. Kalau dah tua cam aku ni , ok lagi la.. Leh la tahan skit .. Yang budak ni haaa.. Sian diorang ..

Bekalan air minuman kena cukup .. Aku masak maggie pon guna air mineral.. Sedap la pulak rasanya .. hehehe .. Ke psiko je ni ? Hahahaha ..

Jangan kedekut untuk berbelanja lebih bagi memastikan kesihatan keluarga kita ..

7 ulasan:

  1. alhamdulillah ada juga simpanan air ye :)

    BalasPadam
  2. betul la abg ben.. mmg kene jaga sekarang.. air skarang tak mcm dulu.. so untk budak sangat2 la kene jaga..

    BalasPadam
  3. saya pun banyak beli air mineral sekarang.

    BalasPadam
  4. Entah bila hujan bakal turun yer, problem lame2 gini :(

    BalasPadam
  5. ramai dah orang beli air mineral sekarang.. air kat umah N pun kecik la sangat tapi syukur masih ada air

    BalasPadam
  6. selagi mampu berilah yang terbaik.. kalau tak mampu terpaksa pilih apa yang baik saja

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI