Penakut atau pemalu ?

 

Terserempak dengan si Ujang bersama anak daranya yang cun itu di Rasa , Alamanda .. 

Hehehe .. terus melepak jap kat situ .. Dan pastinya Qhaliff seperti dulu dulu.. amat segan dengan Zafirah.. Hahahaha .. Aku rasa la kan , bukan sebab segan tapi sebab takut kena sakat ngan Zafirah. Zafirah mmg pandai sakat Qhaliff ni.. Hahahaha..

Lama la jugak aku nak tenangkan si Qhaliff ni agak bersemuka dengan Zafirah.. Tau apa ? Dia jeling hujung mata je .. takut nak angkat muka..

Photo

Puas la jugak memujuk .. hahaha .. Buat macam macam .. Akhirnya , makanan juga yang berjaya memujuk dia keluar dari ‘tempat persembunyian’ dia .. huhu ..

Pemalu cam bapak dia gak ni .. heeee ..

7 ulasan:

  1. alaaaa takut dgn zafirah ke??

    BalasPadam
  2. Hehehe..lebih baik malu dan sedikit takut daripada terus berlasak..cool qhaliff..tunggu qhaliff dan zafirah besar sikit..boleh jadi bff ni..insyaAllah..

    BalasPadam
  3. pemalu mcm daddy nya???? yeke daddy qaliff pemalu??

    BalasPadam
  4. hahahhaha...penyegan yer...hahahaha..comey!!!!

    BalasPadam
  5. Mesti dengan Zirafah pun Qhaliff takut juga nnti..

    BalasPadam
  6. kehkehkeh.. apalah dak Zafirah dah buat dengan dak Qhaliff agaknya.. ;)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.