Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 17 Mac 2014

Penakut atau pemalu ?

 

Terserempak dengan si Ujang bersama anak daranya yang cun itu di Rasa , Alamanda .. 

Hehehe .. terus melepak jap kat situ .. Dan pastinya Qhaliff seperti dulu dulu.. amat segan dengan Zafirah.. Hahahaha .. Aku rasa la kan , bukan sebab segan tapi sebab takut kena sakat ngan Zafirah. Zafirah mmg pandai sakat Qhaliff ni.. Hahahaha..

Lama la jugak aku nak tenangkan si Qhaliff ni agak bersemuka dengan Zafirah.. Tau apa ? Dia jeling hujung mata je .. takut nak angkat muka..

Photo

Puas la jugak memujuk .. hahaha .. Buat macam macam .. Akhirnya , makanan juga yang berjaya memujuk dia keluar dari ‘tempat persembunyian’ dia .. huhu ..

Pemalu cam bapak dia gak ni .. heeee ..

7 komen :

Edo Hayra berkata... [Reply to comment]

alaaaa takut dgn zafirah ke??

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Qhaliff pemalu yer :)

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Hehehe..lebih baik malu dan sedikit takut daripada terus berlasak..cool qhaliff..tunggu qhaliff dan zafirah besar sikit..boleh jadi bff ni..insyaAllah..

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

pemalu mcm daddy nya???? yeke daddy qaliff pemalu??

amelia ramli berkata... [Reply to comment]

hahahhaha...penyegan yer...hahahaha..comey!!!!

Shafiq Som berkata... [Reply to comment]

Mesti dengan Zirafah pun Qhaliff takut juga nnti..

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

kehkehkeh.. apalah dak Zafirah dah buat dengan dak Qhaliff agaknya.. ;)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI