Punca aku gemuk ..




Ibunya buat utk dia makan.. dia lak , suap kat bapak dia ! Ini salah satu contoh .. Tapi ok gak kan ? Pasni leh suapkan adik dia .. haaaa..

Jangan cari pasal Ben !!

8 ulasan:

  1. ambil gambar guna sony? cun

    BalasPadam
  2. ambil gambar guna sony? cun

    BalasPadam
  3. Comelnyaaaaa....nakal pulokkk tu....hehehhe

    BalasPadam
  4. Hahaha.. Dh pndai Qhaliff skrg..proses pmbelajaran sdg berlaku..pnjg akal dh dia..hee..

    BalasPadam
  5. kehkehkeh gambar last sekali tu macam kejam

    BalasPadam
  6. aishhh...pndaii sguh qhaliff ni

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009