Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 4 Mac 2014

Rutin harian dia ..

 

Kalau pagi kan , dia wajib kena turun ikut mak dia dan ‘punch card ‘ sekali .. Pastu gi cafe untuk beli makan pagi iaitu roti .. Nak makan dalam kereta pastu ..

Kalau tak ikut kemahuan dia , dia akan cari tempat selesa untuk baring dan meraung sesuka hati ! Bukan calang calang tempat gak la dia nak baring.. Adehh ..Kena ikut gak apa dia nak..

Petang lak sewaktu nak amik mak dia ? Hurm.. lepas saja dari pintu masuk belah tepi bangunan tempat wife aku kerja , terus je dia ke tempat feveret dia !

Tak yah ajar dah .. Dia tau apa nak buat .. Hahahaha .. Dan best partnya kannn .. Ada berlaku laaa satu kes kat sini sewaktu dia sedang sedap menaip.. Huhuhuu .. Siaannnn kat ‘budak-budak’ tuuu .. hahahaha … 

Kenapa ? Qhaliff dok guna pc .. Dtg budak dua org ni nak main game.. Aku kasi la diaorg .. Terima kasih pon tidak .. Padan mukaa tak leh nak browse sbb language dah bertukar .. Qhaliff yg tukar sewaktu main tekan tekan tu.... hahahaha..

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI