Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 9 Mac 2014

Sebab panas ?

 

Hurmmm .. Ke klnik Maria malam tadi. Wife sms bagitau ulser di mulut Qhaliff makin merebak.. Hurmm… Aku yang sedang berada di Saloma Bistro atas urusan kerja .. er , kerja ok !! Walaupun nampak dok cam bersantai tapi sebenarnya aku sedang bekerja.. Haa.. 

Ops.. sambung.. terus rasa tak sedap hati.. Tak pe la .. Siap kerja aku.. dalam kul 5 petang terus balik .. Lepas maghrib , terus ke Alamanda Putrajaya. Klinik Maria terletak disebelah bangunan tu jer..

Photo

Hurmm.. Doktor sahkan dia mengidap ulser kerana cuaca. Cirit birit dia , selagi ada ‘isi ‘ tu ok lagi.. Kalau air je yang keluar,  mmg kena rujuk hospital.. Esok kalau dia masih lagi berak cirit , mmg bawak dia la.. Demam , takde la pulak ..

Photo

Pastu bawak gi shopping , suka lak tu.. Dia cari apa yang dia nak makan .. pastu ajak balik ! Huhuh … Tekanan jiwa jap daddy..

Dia cergas.. Makan , berselera.. muntah takde.. Apa pun tetap kena pantau ..

2 komen :

NARDtheNERD berkata... [Reply to comment]

biasa la musim pns skrg...

Yana Sakura berkata... [Reply to comment]

Ulser sbb cuaca? Panas sgt skrg nie kan..cuaca xmenentu je...

Mga ulser Qhaliff cpt smbuh..
Biasa kalo kna ulser dlm mulut Yana kumur dgn air garam suam..gna garam halus..mmg pedih giler msa kumur tu..but after that,kurg cket smpi la baik..biasa mmg sbb panas dlm badan yg jd ulser..

Bykkn mnum air msk dr air mnis dlm keadaan cmni :) sekadar berkongsi..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI