Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 19 Mac 2014

Sembelit menyerang ..

 

Hurmm .. Banyak tidur dia di rumah mak aku semalam.. Berehat gitu… hehehe .. Nanti dah balik rumah , banyak main ..

Photo

Petang .. dah siap siap nak balik tetiba dia meneran..  Teran punya teran.. tak keluar.. Dia mula la meraung.. Siannya ..

Tapi aku ketika tu dah mmg tengah stress.. hurmm…Dengan jam pon dah nak cecah jam 5 petang. Risau jalan jammed. Bila jalan jammed , aku paling benci ialah orang yang mencelah celah.. Macam dia je nak balik rumah !

Tak pasal pasal kena marah .. Saja gak marah dia kasi menangis .. Sbb nanti dalam kereta , dia terus tidur.. Tapi kesian la.. hurmmm ..

Akhirnya , keluar sejemput. ‘ Kepala’ .. Terus lega dia .. Aku gi basuh .. Pastu baru dia tenang.. Dan seperti dalam jangkaan aku , tak sampai 5 minit dalam kereta , dia lena..

Sememangnya jalan jammed tapi aku memandu dengan tenang sbb Qhaliff tidur .. Kalau dia tak tidur , dia boleh bikin tsunami dalam kereta sbb boring ! Jalan jammed kan ? Nak tunggu sampai ke Putrajaya tu , bukan sekejap .. Hurmm.. Nasib jammed tak teruk dan aku ikut MEX .. Jalan clear la kat situ .. hurmm..

Sian Qhaliff.. Dia pon makin lasak. Pening aku dibuatnya ..

5 komen :

DiNaZ berkata... [Reply to comment]

Sedapnya dia tido kan bro....

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Sementara nak besar :)

MissNadia berkata... [Reply to comment]

beli ubat untuk senang berak kat farmasi.. tak ingat apa namanya, tapi ianya berbentuk cecair dan rasa macam air gula. N makan masa lepas bersalin untuk lembutkan najis.tapi kene makan sebelum rasa nak berak..takpun ubat cocok bontot kalau kritikal sangat..

Azura Aziz berkata... [Reply to comment]

ben, slalu bg qhaliff minum air oren atau mkn limau sunkist tu..

yanie-kecik berkata... [Reply to comment]

suke ayat nih...
Bila jalan jammed , aku paling benci ialah orang yang mencelah celah.. Macam dia je nak balik rumah..
kan! mcm die sorg je nak blik.. errr...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI