Tidur tanpa buaian..


Dulu aku cukup risau nak letak Qhaliff buaian . Sebab ? Takut dia tak leh tidur tanpa buaian.. Bila ke rumah org tua aku , letak je dlm buaian.. dia pasti lena..

Hurm.. Alhamdulillah..Qhaliff boleh je tidur mana mana sebenarnya.. Dia ngantuk , atau bahu aku pon boleh lena.. Ni tadi , beralaskan lengan aku jer.. Bergomol la kejap ngan aku sebelum lena tu.. heee..

Tapi kalau mak dia ada ..segalanya berubahh !! Best part ni.. Bila dia tidur , baru korang dpt baca entri baru aku.. huhuu..

4 ulasan:

  1. a'ah..klu anak2 kecil boleh tido bawah lagi mudah..yg penting senang nak bawa berjalan..hmm

    BalasPadam
  2. Lagi senang biasakan anak tidur tanpa buaian sebab kalau ke mana2 pun dia boleh tidur tanpa buaian...

    BalasPadam
  3. Anak N pun sama.. tak tido dalam buai.. kalau dah biasa nanti nak jalan mana pun susah

    BalasPadam
  4. samalah kita abang ben, kalau Ash dah tidur baru dapat type entri baru...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009