Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 27 Mac 2014

Tidur tanpa buaian..


Dulu aku cukup risau nak letak Qhaliff buaian . Sebab ? Takut dia tak leh tidur tanpa buaian.. Bila ke rumah org tua aku , letak je dlm buaian.. dia pasti lena..

Hurm.. Alhamdulillah..Qhaliff boleh je tidur mana mana sebenarnya.. Dia ngantuk , atau bahu aku pon boleh lena.. Ni tadi , beralaskan lengan aku jer.. Bergomol la kejap ngan aku sebelum lena tu.. heee..

Tapi kalau mak dia ada ..segalanya berubahh !! Best part ni.. Bila dia tidur , baru korang dpt baca entri baru aku.. huhuu..

4 komen :

permatabiru berkata... [Reply to comment]

a'ah..klu anak2 kecil boleh tido bawah lagi mudah..yg penting senang nak bawa berjalan..hmm

Norehan Saad berkata... [Reply to comment]

Lagi senang biasakan anak tidur tanpa buaian sebab kalau ke mana2 pun dia boleh tidur tanpa buaian...

MissNadia berkata... [Reply to comment]

Anak N pun sama.. tak tido dalam buai.. kalau dah biasa nanti nak jalan mana pun susah

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

samalah kita abang ben, kalau Ash dah tidur baru dapat type entri baru...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI