Bila jumpa geng !

 

Berubah sungguh la dia sekarang ni.. Makin lasak dan .. hurmmm leh tahan ganasnya ! Adeh.. Tak leh jadi ni.. tak leh jadi ni.. Nampak je comel dan cute.. Jangan terpedaya dengan rupanya ! Boleh berubah dalam sekelip mata.. Suka mengigit pulak tuu.. Sakit giler dia gigit ! Macam membaham pon ada ! Arghhhh …

Photo

Berbuka di rumah mak aku semalam.. Bila selesai berbuka , anak anak buah aku berkumpul dan layan bunga api ! Main sekejap je sebelum di halau masuk ke dalam rumah ..

Di dalam rumah , sambung berWWE pulakkkk ! Qhaliff jadi chief de mission pulak tuuu ! Adeh.. pening kepala .. Ajak balik , tak nak ! Hurmm…

Nak kena beli congkak , konda kondi , gasing la pasni .. Huuh…

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.